اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد بستک:

عکاسان بستکی با «5.5 ریشتر عکس» به استقبال سال نو رفتند

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع «پنج و نیم ریشتر عکس» در بستک خبر داد.

عکاسان بستکی با «5.5 ریشتر عکس» به استقبال سال نو رفتند

حجت‌الاسلام عبدالرضا شیبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک اظهار داشت: طی دو سال فعالیت مستمر و برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات نقد و بررسی عکاسی که با تلاش هنرمندان شهرستان و انجمن عکس استان صورت گرفته بود امروز جایگاه این هنر در شهرستان تثبیت شده است.

وی افزود: نمایشگاه‌های عکس با موضوعات متنوع در طول دو سال گذشته پویایی خاصی به انجمن عکاسی شهرستان داده و فضای رقابتی خوبی بین عکاسان شهرستان حاکم است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بستک بیان داشت: پنج و نیم ریشتر عکس حاصل تلاش هنرمندان عکاس شهرستان با رویکرد متفاوت نسبت به نمایشگاه قبلی برگزار شده و به نوعی شهرستان را قبل و بعد از زلزله به تصویر کشیده است.

شیبانی استقبال خوب و کم سابقه مردم از این نمایشگاه حکایت از ارتباط خوب مردم با این نمایشگاه دانست و افزود: تصاویر به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه آثار تاریخی و جریان زندگی مردم قبل و صبوری آنان بعد از زلزله را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است نمایشگاه پنج و نیم ریشتر عکس گزیده آثار دو عکاس شهرستان آقایان احمد مدنی و سبحان جامه‌دار با 50 قطعه عکس همه روزه تا پایان تعطیلات نوروزی در مجتمع تجاری بستک میزبان مردم شهرستان و میهمانان نوروزی است.

انتهای پیام/88001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول