اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

ماموریت‌ آموزش و پرورش، توسعه و اصلاح مدارس غیردولتی است

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان گفت: ماموریت کنونی آموزش و پرورش، توسعه و اصلاح مدارس غیردولتی است.

ماموریت‌ آموزش و پرورش، توسعه و اصلاح مدارس غیردولتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم جهانگیری صبح امروز در شورای ورزش مدارس استان اظهار داشت: یکی از مهارت‌های زندگی، مواجهه با امر سلامت است و آموزش و پرورش نقش اساسی در این مسئله دارد.

وی بیان داشت: بخش تربیت بدنی و سلامت باید تلاش وافری داشته باشد و از بخش‌های مختلف بهره بگیرد تا در آینده جامعه سالمی داشته باشیم.

جهانگیری افزود: فضاهای آموزشی و ورزشی ما اگر استاندارد و مناسب باشد، می‌تواند در سلامت دانش‌آموزان نقش داشته باشد.

وی تصریح کرد: در آموزش و پرورش حرکت ما به سمت مشارکت مردمی است، این مجموعه بزرگ تنها توسط سیستم دولتی قابل هدایت نیست.

جهانگیری خاطر نشان کرد: یکی از فعالیت‌های مشارکتی در آموزش و پرورش ‌مدارس غیردولتی هستند که به دلیل دیدگاه‌های متفاوت مدیریتی دچار فراز و نشیب‌هایی شدند و امروز شاهد نواقصی در این بخش هستیم.

وی گفت: ماموریت کنونی آموزش و پرورش، توسعه و اصلاح مدارس غیردولتی است و به هیچ‌وجه قصد تعطیلی و قفل کردن آنها را نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: تمام معاونان اداره کل آموزش و پرورش به تناسب مسئولیت خود در مدارس دولتی، باید نسبت به مسائل و مشکلات مدارس غیردولتی نیز پاسخگو باشند.

جهانگیری بیان داشت: در ابتدای شکل‌گیری مدارس غیردولتی چندان مورد توجه نبودند، اما اکنون باید همه مراحل آموزشی در آنها دیده شود.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های آموزش و پرورش بلااستفاده مانده است، افزود: واحدهای آموزشی ما تنها هشت ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرند در حالیکه می‌توان موارد متعددی را در آنها در نظر داشت.

جهانگیری تصریح کرد: آموزش و پرورش آمادگی دارد تا فضاهای آموزشی را خارج از وقت آموزشی در اختیار نهادها و فعالیت‌های دیگر قرار دهد تا حتی به شکل درآمدی مورد استفاده باشند.

وی در مورد پروژه‌های نیمه تمام خاطر نشان کرد: تکمیل پروژه‌های بالای 75 درصد پیشرفت فیزیکی که توسط دولت انجام می‌شود.

جهانگیری ابراز داشت: پروژه‌های دیگر را می‌توان یا برای تکمیل در اختیار بهره‌بردار قرار داد و یا از حضور خیران بهره‌مند شویم تا با نام خودشان پروژه‌ها را به پایان برسانند.

انتهای پیام/80017/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول