اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 30 فروردین آغاز می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی این استان از 30 فروردین‌ماه آغاز می‌شود.

ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی 30 فروردین آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا کریمیان صبح امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی این استان از 30 فروردین‌ماه جاری آغاز می‌شود، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی در این استان از 30 فروردین تا 15 اردیبهشت‌ماه جاری آغاز می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در آزمون ورودی این مدارس باید با مراجعه به سامانه سنجش استان به صورت اینترنتی ثبت‌نام خود را انجام دهند.

کریمیان اذعان داشت: برای داوطلبان ورود به این مدارس دولتی در پایه ششم ابتدایی معدل 16 و برای پایه سوم راهنمایی معدل 15 در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی این استان هستند باید با مراجعه به مدارس فعلی خود رمز عبور و شماره کاربری دریافت کنند.

این مسئول با بیان اینکه سالانه تعداد زیادی از دانش‌آموزان باهوش این استان برای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ثبت‌نام می‌کنند، تصریح کرد: در سال جاری آزمون ورودی متوسطه 23 خردادماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آمار قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با توجه به جمعیت ساکن در این استان نسبت به میانگین کشوری در راهیابی به دانشگاه‌های دولتی آمار خوبی است، اذعان داشت: بسیاری از قبول‌شدگان این استان در دانشگاه‌های عالی دولتی در رشته‌های خوب کشور در این مدارس نمونه دولتی مشغول به تحصیل بوده‌اند.

انتهای پیام/68001/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول