اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

بانوان کتابدار طلایه‌داران توسعه فرهنگی جامعه هستند

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: بانوان کتابدار طلایه‌داران توسعه فرهنگی جامعه هستند و باید تکریم و تمجید از آنان به نحو شایسته و مطلوب صورت گیرد.

بانوان کتابدار طلایه‌داران توسعه فرهنگی جامعه هستند

داریوش سفیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: جشن پاسداشت بانوان کتابدار استان اردبیل همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن با حضور مسئولان و کتابداران استان اردبیل در سالن بیضای اردبیلی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشن ضمن تمجید از جایگاه والای زن به عنوان تجسم رحمت و عطوفت الهی، از جایگاه بانوان کتابدار که طلایه‌داران توسعه فرهنگی جامعه و پیامبران دانایی هستند، تجلیل خواهد شد.

سفیدی بانوان کتابدار را یکی از زحمتکش‌ترین قشرهای جامعه دانست و یادآور شد: نقش زن کتابدار در جامعه دانش محور همانند نقش مادران در خانه هدایت فرزندان این مرز و بوم به سمت آگاهی و معرفت است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: در طول این هفته از مشاور امور بانوان کتابخانه‌های عمومی و زن مؤلف نمونه استان نیز تجلیل خواهد شد.

این مسئول در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم با مطالعه شخصیت متعالی حضرت فاطمه زهرا (س) نقش آن حضرت را در ارتقای جایگاه معنوی خانواده، حمایت از نبوت، امامت و ولایت و به عنوان الگوی بانوان برای نسل جدید تبیین کنیم.

انتهای پیام/62005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول