اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

مادران شهدا موجب خیر و برکت جمهوری اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: وجود مادران شهدا موجب خیر و برکت برای جمهوری اسلامی است.

مادران شهدا موجب خیر و برکت جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام حسن هنرمند ظهر امروز در مراسم قدردانی از مادران و همسران شهدا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) اظهار داشت: با مصوبه شورای عالی انقلاب اسلامی روز وفات حضرت ام‌البنین(س) به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا در تقویم به ثبت رسیده است و این یادواره در راستای گرامیداشت این روز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همسران و مادران شهدا معلمان صبر و وفاداری در جامعه و مایه خیر و برکت برای ایران اسلامی هستند که تکریم و تجلیل از آنان باید سرلوحه کار مسئولان و مردم قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا، حضرت زهرا(س) و ام‌البنین(س) که مادر چهار شهید گرانقدر اسلام هستند را سرمشق و اسوه خویش قرار داده‌اند، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران در پاسداشت خون شهدا و ایثارگری‌های ایثارگران سعه‌صدر خرج داده و تلاش بسیار کردند که این مهم ستودنی است.

هنرمند خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت دانست و تاکید کرد: تکریم خانواده شهدا وظیفه هر پاسدار حریم ولایت است و آنها باید به عنوان اسوه ایمان و الگوی ایثار مورد توجه قرار گیرند.

وی تصریح کرد: مادران شهدا با الگوگیری از حضرت زهرا(س) و ام‌البنین(س) درس ایثار و فداکاری را آموخته و فرزندان خود را راهی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه صبغه دینی و اسلامی مادران و همسران شهدا مهم‌ترین عامل برای مهیا شدن زمینه شهادت فرزندان برومند این مرز و بوم بوده است، گفت: بدون شک شهدا در دامان شیر زنانی پرورش یافته‌ بودند که درس ایثار و فداکاری را از حضرت ام‌البنین(س) فرا گرفته بودند.

هنرمند ادامه داد: مادران شهدا در عمل ثابت کردند که توانسته‌اند ادامه‌دهندگان راه حضرت ام‌البنین(س) بوده و از تکریم‌کنندگان آن بانوی گرامی باشند.

وی خطاب به مادران شهدا بیان داشت: شما همسران و مادران شهدا به عنوان معلمان صبر و وفاداری الگوی سایر زنان ایران اسلامی هستید.

در این آیین از 10مادر و همسر شهید با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

انتهای پیام/87006/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول