اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی همدان:

مادران شهدا راه حضرت ام‌البنین(س) را در پیش گرفته‌اند

مسئول هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی همدان راه مادران شهدا را راه حضرت ام‌البنین(س) خواند و گفت: مادران شهدا، همه آنچه که ما می‌گوییم را عمل کردند.

مادران شهدا راه حضرت ام‌البنین(س) را در پیش گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن فاضلیان ظهر امروز در مراسم تکریم از خانواده شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با اشاره به ایثارگری شهدا اظهار کرد: امام خمینی(ره) در جمع خانواده شهدا صحبت نمی‌کردند، بلکه همیشه یادآوری می‌کردند «آنچه را که من می‌خواهم بگویم این خانواده‌ها عمل کرده‌اند و به مقصد رسیده‌اند، ما تازه در ابتدای راه رفتن هستیم».

وی با اشاره به وفات حضرت ام‌البنین(س) و نامگذاری این روز به روز تکریم مادران شهدا گفت: برای حضرت ام‌البنین(س) آنگونه که باید کار نشده است.

مسئول هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی همدان خاطرنشان کرد: حضرت ام‌البنین(س) در 21 سالگی به همسری حضرت علی(ع) درآمدند و در 35 سالگی همسر خود را از دست دادند.

وی با اشاره به شهادت هر چهار پسر این بانوی بزرگ اسلام در روز عاشورا و در صحرای کربلا بیان کرد: این بانو بعد از واقعه کربلا سه سال بیشتر زنده نبودند و طی این سه سال پسران حضرت عباس(ع) را به قبرستان بقیع می‌بردند و نوحه‌خوانی می‌کردند.

فاضلیان راه مادران شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را راه حضرت ام‌البنین (س) خواند و ادامه داد: مادران شهدا همه آنچه که ما می‌گوییم را عمل کردند.

وی ابراز داشت: هر عاقلی می‌داند که «توفیق» رفیقی است که آن را به هر کس نمی‌دهند و به طور حتم هیچ کس اتفاقی در جبهه شهید نمی‌شود.

مسئول هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی استان همدان روز تکریم از مادران شهدا را روز مدال‌آوری مادران شهدا نامید و گفت: این مادران کسانی هستند که مدال افتخار را خداوند بر سینه آنها آویخته است.

فاضلیان ابراز داشت: مادران شهدا دلسوختگان انقلاب هستند و تجلیل از آنها کمترین کاری است که از دست ما بر می‌آید.

وی در پایان از مادران شهدا درخواست کرد برای پیروزی و سرافرازی انقلاب اسلامی و ملت شیعه ایران دعا کنند.

انتهای پیام/89035/ب30/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول