اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور:

مادران شهدا فرهنگ شهادت را نهادینه کردند

فرماندار شهرستان نور گفت: مادران شهدا، با تأسی از حضرت ام‌البنین فرهنگ شهادت را نهادینه کردند.

مادران شهدا فرهنگ شهادت را نهادینه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، هادی خنجری بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور در سال 93 که در دفتر امام جمعه شهرستان با موضوع ساماندهی محافل مذهبی برگزار شد با تسلیت روز وفات حضرت ام‌البنین (س) مادر قمر بنی‌هاشم بیان داشت: مادران و همسران شهدا با تأسی از مادر صبر و ادب فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه نهادینه کردند.

فرماندار نور با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: مقوله فرهنگ همه اخلاقیات جامعه را در بر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: موضوع برگزاری مراسم و آیین‌های مذهبی در مقوله فرهنگ قرار دارد و جلوگیری از اسراف در برگزاری مراسم و اطعام‌دهی ختم‌ها به عنوان یک حرکت جدی در مسیر شعار محوری مقام معظم رهبری است.

خنجری گفت: در بحث اطعام‌دهی و حتی گذاشتن سنگ قبر شاهد اصراف هستیم که برای رفع این معضل باید از همه ظرفیت‌ها و ابزارها استفاده کرد.

فرماندار نور ارگان‌ها، نهادها و تشکل‌ها که ارتباط مستقیم با مردم دارند را ظرفیت بسیار بالا در فرهنگ سازی دانست و افزود: در حوزه اداری هم از همه دستگاه‌ها می‌خواهیم تا با جدیت در این زمینه ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/86023/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول