اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه مطرح کرد

مصرف بالای گاز در فصل سرما دلیل افزایش ناگهانی بهای قبوض مشترکین کهگیلویه

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه، افزایش ناگهانی بهای قبوض مشترکین در کهگیلویه قبل از اعمال افزایش 20 درصدی تعرفه گاز را ناشی از مصرف بالای مشترکین در فصل سرما دانست.

مصرف بالای گاز در فصل سرما دلیل افزایش ناگهانی بهای قبوض مشترکین کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، توزیع قبوض گاز و مشاهده مبلغ بالای گازبها در فروردین امسال شهروندان دهدشتی را شوکه کرده است.

این در حالی ا‌ست که هنوز افزایش 20 درصدی تعرفه گاز اعمال نشده است و تغییر ناگهانی رقم درج شده در قبض گاز مشترکین نسبت به قبوض قبلی باعث گلایه شهروندان و نگرانی‌ آنان شده است.

شعبان صادقی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ناگهانی گازبهای شهروندان دهدشتی قبل از اعمال افزایش 20 درصدی این اقدام را ناشی از مصرف بالای گاز در فصل سرما دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه قرائت کنتور به صورت دو ماهه صورت گرفته و مصارف لحاظ شده در قبوض مصرف فصل سرما بوده عدم رعایت مصرف بهینه از سوی شهروندان منجر به بالا رفتن مبلغ قبض گازبها شده است.

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه تصریح کرد: افزایش 20 درصدی تعرفه گاز که قرار بود از ابتدای فروردین اعمال شود هنوز لحاظ نشده است و شهروندان نسبت به مصرف بهینه گاز دقت داشته باشند.

صادقی استفاده واحدهای آپارتمانی از یک کنتور را باعث مصرف پلکانی گاز و افزایش تعرفه گازبها دانست و از مشترکین خواست نسبت به جداسازی کنتور و نصب انشعاب هر واحد به طور مجزا اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه 35 هزار و 530 مشترک گاز در سطح شهرستان وجود دارد افزود: گازرسانی به روستاهای واجد شرایط در حال انجام است.

به گفته صادقی از مجموع روستاهای شهرستان چرام تنها روستای چشمه زعفران فاقد شبکه گاز بوده و کار اجرای شبکه در این روستا نیز در حال انجام است.

صادقی گازرسانی به روستاهای بخش سرفاریاب را در دستور کار آینده شرکت گاز ناحیه دانست و تصریح کرد: روستاهای قابل گازرسانی در شهرستان لنده به اتمام رسیده و کار گازرسانی به چهار روستای دیگر در حال طراحی و پیشنهاد اجرای شبکه است.

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه اصلاح شبکه و تکمیل نقاط جا مانده و یا تازه احداث شده در سطح شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی را در دستور کار این اداره عنوان و خاطرنشان کرد: همزمان پیشنهاداتی در رابطه با گازرسانی به روستاهایی خارج از محدوده 15 کیلومتر داده شده که به محض تأمین اعتبار و با موافقت ملی گاز اقدامات لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/82016/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول