اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز خبر داد

بهره‌برداری از تأسیسات ذخیره‌سازی گاز شوریجه در آینده نزدیک

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز از راه‌اندازی تأسیسات ذخیره‌سازی گاز شوریجه در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس خبر داد.

بهره‌برداری از تأسیسات ذخیره‌سازی گاز شوریجه در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، مهدی جمشیدی‌دانا در بازدید از مجتمع پالایشگاه خانگیران گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دومین تأسیسات ذخیره‌سازی گاز کشور که به نام ثامن الحجج (ع) مزین شده است در آینده نزدیک با حضور مسئولین ارشد شرکت ملی گاز ایران به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تحقق این امر نیازمند همکاری بالادست با شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد است، اظهار کرد: از اولویت‌های شرکت ملی گاز در پالایشگاه خانگیران آغاز به کار این مجتمع ذخیره‌سازی گاز بوده که با افتتاح فاز نخست تأسیسات ذخیره‌سازی گاز شوریجه، روزانه 3 تا 4‌ میلیون مترمکعب گاز ذخیره‌سازی خواهد شد تا بتوانیم در زمستان روزانه بین 15 تا 20 میلیون مترمکعب گاز برداشت کنیم.

این مقام مسئول در شرکت ملی گاز همچنین به تلاش کارکنان این شرکت برای گازرسانی در زمستان امسال به مشترکان خانگی اشاره کرد و ادامه داد: گازرسانی به مشترکان خانگی در زمستان سال گذشته و جلوگیری از قطعی گاز در استان‌های شمالی کشور بار دیگر باعث سرافرازی مجموعه شرکت ملی گاز ایران در مجموعه وزارت نفت شد.

جمشیدی‌دانا گفت: گازرسانی به هموطنان در کل کشور با تلاش شبانه‌روزی سایر کارکنان محقق شد و در زمستان سال 92 از این امتحان سربلند بیرون آمدیم.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول