اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر:

90 درصد جمعیت شهری استان بوشهر تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: بالغ بر 90 درصد از جمعیت شهری و نیز 40 درصد از جمعیت روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند.

90 درصد جمعیت شهری استان بوشهر تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعباس حسینی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های گازرسانی در استان بوشهر اظهار داشت: هم‌اکنون گازرسانی به سه شهر و 29 روستای استان بوشهر در دست اجراست و این شهرها شامل آباد، بردخون و وحدتیه و روستاهای مذکور نیز شامل چاه مبارک، بستانو، بندو، سهموی شمالی، سهموی جنوبی، راهدار و ... است.

حسینی در این ارتباط  اضافه کرد: با گازدار شدن شهرهای فوق بالغ بر پنج هزار و شش خانوار شهری و با گازدار شدن روستاهای مذکور نیز هشت هزار و 828 خانوار روستایی به جمع خانوارهای برخوردار از گاز استان اضافه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ادامه اظهار داشت: با اتمام عملیات گازرسانی به شهرها و روستاهای در دست اجرا، شمار شهرهای گازدار استان به 33 شهر و روستاهای برخوردار از گاز استان نیز به 160 روستا افزایش می‌یابد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: به عبارت دیگر با تحقق این امر، بالغ بر 90 درصد از جمعیت شهری و نیز 40 درصد از جمعیت روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند.

حسینی افزود: خوشبختانه روند گازرسانی به پروژه‌های در دست اجرا از شتاب بالایی برخوردار است که امید می‌رود با تداوم روند موجود، گازرسانی به شهرها و روستاهای یادشده، در سال آینده به طور کامل محقق شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول