اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای گسترش فعالیت‌های پژوهشی محقق شد

امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت گاز مازندران و دانشگاه صنعتی بابل

در راستای گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز مازندران و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت گاز مازندران و دانشگاه صنعتی بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، در راستای گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز مازندران و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل امضا شد.

در دیدار مدیرعامل شرکت و تیم پژوهش شرکت گاز مازندران با رئیس و مسئولان حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، طرفین بر لزوم توسعه همکاری دوطرفه در راستای ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت تاکید کردند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران در این دیدار با اشاره به روابط مطلوب شورای پژوهش گاز مازندران و معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی بابل، استفاده از ظرفیت‌های طرفین را در راستای ارتقاء فعالیت‌های پژوهشی خواستار شد.

محسن عرب‌مقصودی افزود: ظرفیت دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل یک ظرفیت بسیار خوب برای استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت گاز مازندران بر استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان دانشگاهی در راستای فعالیت‌های علمی و پژوهشی تاکید دارد، گفت: وجود دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای مازندران منشا خیر و برکت بوده و قطعاً این تعامل دوسویه در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌ها بسیار سودمند است.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز در این نشست با اشاره به تحصیل 6 هزار دانشجو در دانشگاه صنعتی بابل اظهار داشت: یک‌هزار و 500 دانشجو از این تعداد در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند.

جواد واثقی‌امیری با اشاره به بهره‌مندی این دانشگاه از 150 عضو هیئت علمی افزود: محدود به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی نیستیم و ماموریت داریم مشکلات مربوط به صنعت را نیز مورد پیگیری و توجه قرار دهیم.

واثقی‌امیری تاکید کرد: انتظار داریم صنعت نیز با اعتماد به ظرفیت دانشگاه در راستای حل مشکلات موجود گام‌های بلندی بردارد.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل همچنین به برگزاری جلسات متعدد با استاندار مازندران درباره رفع مشکلات صنعت استان اشاره کرد و گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه به جز سودمندی برای طرفین برای جامعه نیز مفید است و تجربه نشان داده که دانشگاه جواب این اعتماد را به بهترین نحو ممکن داده است.

واثقی‌امیری خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل شرکت گاز مازندران و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و امضای تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی، برای افزایش سطح همکاری و رفع مشکلات منطقه مثمرثمر است.

به گزارش فارس، در ادامه مدیرعامل و تیم پژوهش شرکت گاز استان مازندران از روند اجرای پروژه «حذف رطوبت از جریان گاز با استفاده از فناوری نانوغشا» در مرکز تحقیقاتی فناوری‌های نوین غشایی و بیوتکنولوژی و همچنین فعالیت دانشجویان در آزمایشگاه کنترل فرایند دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بازدید کردند.

انتهای پیام/2296/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول