اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده:

پیگیر رفع مشکلات پروژه‌های صنعتی و معدنی شهرستان‌های چهارگانه هستیم

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر رفع مشکلات و شتاب‌گیری پروژه‌های صنعتی و معدنی شهرستان‌های چهارگانه هستیم.

پیگیر رفع مشکلات پروژه‌های صنعتی و معدنی شهرستان‌های چهارگانه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز با حضور رئیس و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی نشستی مشترک برگزار شد.

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار کرد: آمادگی هرگونه همکاری و رایزنی در جهت رفع مشکلات و شتاب‌گیری پروژه‌های صنعتی و معدنی در این شهرستان‌ها را داریم.

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با بیان این‌که جلسات متعددی در سطح کشور در ارتباط با رفع مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی این چهار شهرستان صورت گرفته است، افزود: این روند با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی گفت: به نتیجه رسیدن پروژه‌های بزرگی همچون آجر، فسفات و پتروشیمی منطقه را از رکود بیرون خواهد آورد و زمینه رشد و اشتغال پایدار را ایجاد می‌کند از این رو می‌بایست تلاش‌های بسیاری در جهت به ثمر نشستن این پروژه‌ها صورت گیرد.

بزرگواری خاطرنشان کرد: در حوزه بازار این شهرستان‌ها مشکلی گزارش نشده است و تلاش‌های مناسب و قابل قبولی در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست اظهار کرد: پروژه‌های صنعتی بزرگی همچون آجر دهدشت، فسفات و پتروشیمی در این شهرستان‌ها در حال اجرا است و برخی از آنها همچون آجر کهگیلویه در مراحل پایانی کار قرار دارد.

داریوش دیودیده بیان کرد: برگزاری این نشست در راستای تعیین اولویت‌ها و برنامه‌های سال 93 و توسعه صنعتی و معدنی شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده صورت گرفت.

وی تصریح کرد: به منظور شناخت دقیق مواد معدنی و ارزیابی ارزش اقتصادی آنها مطالعات عمیق در حوزه معدن در سال 93 در شهرستان‌های چهارگانه در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که کارخانه آجر کهگیلویه در مراحل نهایی کار قرار دارد، افزود: 35 میلیارد ریال تسهیلات جهت ادامه روند کار به این پروژه در حال تزریق است و مابقی تسهیلات مورد نیاز در حال پیگیری است.

دیودیده گفت: راهکارهای جدیدی در جهت تسریع در روند اجرایی پتروشیمی دهدشت در حال انجام است که روند کار را شتاب خواهد بخشید.

وی در ادامه گزارشی از وضعیت و شرایط بازار شهرستان‌های چهارگانه به لحاظ تأمین، توزیع و نظارت‌های انجام گرفته ارائه کرد.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول