اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

پروژه 42 واحدی مسکن ولایت کامیاران افتتاح شد

پروژه 42 واحدی مسکن ولایت کامیاران با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان امروز افتتاح شد.

پروژه 42 واحدی مسکن ولایت کامیاران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کامیاران ظهر امروز ضمن تقدیر از حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان در این افتتاحیه، اظهار داشت: پروژه 42 واحدی مسکن ولایت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان افتتاح شده است.

حمید روحانی این پروژه را یکی از سه پروژه استانی مسکن مهر به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن به دستور امام راحل عنوان کرد و افزود: پروژه 42 واحدی مسکن ولایت از جمله پروژه‌های ارزان قیمت در راستای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه است.

به گفته مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کامیاران، از مجموع اعتبارات این پروژه، بالغ بر 400 میلیون تومان از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان، 630 میلیون تومان آن از محل تسهیلات بانکی و 370 میلیون تومان آن از محل منابع داخلی بنیاد مسکن تأمین شده است.

روحانی اضافه کرد: مسکن ولایت کامیاران شامل هفت بلوک سه طبقه‌ای است که هر بلوک آن دارای سه طبقه و هر طبقه شامل دو واحد مسکونی است.

وی در خصوص مشخصات فنی ساختمان، اظهار داشت: ساختمان‌های این پروژه دارای اسکلت فلزی، سیستم سازه‌ای قاب ساده، سقف دال یکطرفه و لوله‌های پولیکایی در تاسیسات مکانیکی آن است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کامیاران در پایان گفت: اتصال قطعات فلزی این واحدها توسط آزمایشگاه پرتوسنج تهران انجام شده و آزمایشگاه سخت‌آزما استان کردستان عملیات بتن‌ریزی آن را انجام داده است.

انتهای پیام/79018/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول