اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

اجرای مرحله دوم یارانه‌ها نباید موجب فشار بر اقشار ضعیف شود

امام جمعه جم گفت: اجرای مرحله دوم یارانه‌ها نباید موجب فشار بر اقشار ضعیف شود.

اجرای مرحله دوم یارانه‌ها نباید موجب فشار بر اقشار ضعیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی صبح امروز در نشست مسئولان جم اظهار داشت: جم از موقعیت ارزنده‌ای برای رشد و پیشرفت برخوردار است و باید از این ظرفیت‌ها بهره ببریم.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان باید افزایش یابد و در این مسیر نباید کم‌کاری و اهمالی صورت گیرد.

امام جمعه جم با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها بیان داشت: یارانه هم‌چنان که از اسمش پیدا است کمک دولت به خانواده‌های ضعیف و محرومان جامعه و اقشار کم‌درآمد بوده گرچه روند اجرای آن از آغاز اشتباه بود و به طور یکسان حتی آنانی که درآمد چند میلیونی داشتند نیز یارانه دریافت کردند.

گنجی تصریح کرد: امروزه دولت در پی اصلاح این امور گام برداشته بنابراین اقشار پردرآمد جامعه باید با انصراف خود از دریافت یارانه اجازه دستگیری بیشتر دولت از اقشار ضعیف و محروم جامعه و نیز کمک به زیرساخت‌های بهداشت و درمان، ارتقای آموزش و پرورش و آموزش عالی را بدهند.

وی اضافه کرد: اجرای مرحله دوم یارانه‌ها نباید موجب فشار بر اقشار ضعیف شود و دولت باید تدبیری شایسته برای مقابله با گرانی و تورم داشته باشد.

گنجی با اشاره به آغاز فعالیت نادری به عنوان فرماندار جم ابراز داشت: نادری از نیروهای توانمند استان بوشهر است و تجارب فراوانی در دولت‌های مختلف داشته که می‌تواند در توسعه شهرستان جم بسیار موثر باشد و لازم است که از خدمات زارع فرماندار پیشین جم نیز تقدیر شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم که نخبگان و مردم شهرستان جم از نادری حمایت کنند تا بتواند برای حل مشکلات شهرستان جم با وجود پتانسیل‌ها و استعدادهای فراوان گام‌های اساسی بردارد.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول