اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان:

کار ثبت‌نام از متقاضیان هدفمندی یارانه در لرستان به خوبی ادامه دارد

معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان گفت: کار ثبت‌نام متقاضیان هدفمندی یارانه‌های مردم لرستان در بیش از یک هزار پایگاه به خوبی ادامه دارد.

کار ثبت‌نام از متقاضیان هدفمندی یارانه در لرستان به خوبی ادامه دارد

علی هادی‌چگنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: بیش از یک هزار پایگاه از 20 فروردین کار ثبت‌نام از متقاضیان مرحله دوم هدفمندی یارانه در لرستان را بر عهده دارند.

وی افزود: روند ثبت‌نام از متقاضیان هدفمندی یارانه‌ها در مرحله دوم در استان لرستان مطلوب گزارش شده است.در روز نخست ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها 49هزار متقاضی ثبت‌نام در لرستان بوده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان گفت: متقاضیان روز دوم مرحله هدفمندی یارانه‌ها نزدیک به 100 هزار و روزهای بعدی را بین 49تا 50هزار متقاضی ثبت‌نام بوده است.

این مسئول تصریح کرد: در روستاهای لرستان خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشده است و 30 اکیپ پستی به روستاهای لرستان جهت جمع‌آوری فرم‌های یارانه‌ای اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه آمار دقیقی در زمینه تعداد ثبت‌نام شده‌ها در استان وجود ندارد، گفت: در روستاهای که خانه بهداشت و پایگاه‌های مقاومت بسیج ‌آن‌ها به خط اینترنت وصل باشند، کار ثبت‌نام از این روستاها را انجام می‌دهند.

چگنی با اشاره به عدم ارسال پیامک شناسه کاربری برای برخی از متقاضیان دریافت یارانه گفت: مردم در این زمینه نگران نباشند. بعد از ثبت‌نام دریافت یارانه‌ در سایت رفاهی، برای برخی از افراد، پیامک تأیید ثبت نام ارسال نشده که همین امر موجب نگرانی برخی از آنها شده بود.

معاون برنامه‌ریزی استانداری لرستان گفت: همراه داشتن کد پستی، شماره ملی سرپرست خانوار و سایر اعضا و شماره حسابی که فرد قبلا از آن حساب یارانه دریافت کرده، ضروری است.

این مسئول تصریح کرد: افراد باید توجه داشته باشند، شماره حساب‌هایی که در سایت ارائه می‌دهند، همان شماره حساب‌های قبلی دریافت یارانه باشد، چراکه استفاده از شماره حساب کارت‌های دیگر باعث می‌شود، ثبت‌نام با موفقیت انجام نگیرد.

در مرحله نخست 550 هزار خانوار لرستانی یارانه دریافت کرده‌اند.

 

انتهای پیام/85002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول