اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام کمیته امداد کردستان عنوان کرد

ثبت‌نام 54 هزار خانوار مددجو برای دریافت یارانه‌ در کردستان

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان از برنامه‌ریزی برای ثبت‌نام 54 هزار خانوار مددجوی زیرپوشش این نهاد برای دریافت یارانه‌ خبر داد.

ثبت‌نام 54 هزار خانوار مددجو برای دریافت یارانه‌ در کردستان

رضا طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی کردستان به منظور جلوگیری از بروز هر نوع مشکلی در زمینه ثبت‌نام مددجویان زیرپوشش خود دفاتر شهرستانی را فعال کرده است.

وی با بیان اینکه تمام جامعه هدف زیرپوشش این نهاد مشمول دریافت یارانه‌ می‌شوند، گفت: سیاست‌گذاری دولت در مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها اختصاص یارانه‌های نقدی به اقشار نیازمند و کم‌درآمد جامعه به ویژه نیازمندان زیرپوشش دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: در حال حاضر 54 هزار خانوار نیازمند زیرپوشش این نهاد بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ثبت‌نام آنها صورت گرفته است.

طاهری با اشاره به شروع فرآیند ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان دریافت یارانه نقدی از بیستم فروردین در دفاتر امداد در شهرستان‌های استان گفت: برای تسهیل در کار مددجویان و سهولت ثبت‌نام، این نهاد با تقویت زیرساخت انفورماتیک اقدامات لازم به منظور ثبت‌نام از خانواده‌های زیرپوشش انجام و کار با روند خوبی در حال انجام است.

به گفته وی، ثبت‌نام از مددجویان کمیته امداد نیز بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها و با توجه به جدول زمان‌بندی اعلام شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان خاطرنشان کرد: مددجویان زیرپوشش این نهاد و همچنین دیگر افراد به ویژه در مناطق محروم و روستایی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه در نخستین روز از ثبت‌نام متقاضیان به دلیل قطع اینترنت و سامانه با کندی جلو می‌رفتیم، بیان کرد: طی چند روز اخیر در زمینه ثبت‌نام مشکلی به وجود نیامده است.

به گفته وی، مددجویانی که به هر دلیل موفق به ثبت‌نام خود در سامانه یارانه‌ها نشده‌اند با مراجعه به دفاتر امداد می‌توانند ثبت‌نام کنند.

طاهری در پایان انصراف افراد توانمند و متمکن از دریافت یارانه‌های نقدی را اقدامی حسنه و قابل تقدیر در راستای رفع مشکلات نیازمندان و توسعه خدمات درمانی و عمرانی در سطح کشور دانست و متذکر شد: هدفمندسازی یارانه‌ها در واقع اقدامی ارزشمند در راستای تحقق عدالت اجتماعی است که همه باید رسالت خود را در تحقق اهداف آن انجام دهند.

انتهای پیام/79002/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول