اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

نرخ ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها در رشت شکسته شد

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان از کاهش نرخ ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها به کمتر از 2 هزار تومان در رشت خبر داد و گفت: نرخ ثبت‌نام یارانه‌ها در رشت شکسته شد.

نرخ ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها در رشت شکسته شد

محمدحسین اصغریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نرخ ثبت‌نام مرحله دوم اجرای هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: نرخ ثبت‌نام مبلغ 3 هزار و 500 تومان به صورت کشوری اعلام شده است.

وی از کاهش نرخ ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها به کمتر از 2 هزار تومان در شهر رشت خبر داد و افزود: نرخ ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها در رشت شکسته شده است.

اصغریان افراد واجد شرایط کد «4» در گیلان را 80 هزار نفر خواند و بیان کرد: مشکلی برای ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه در استان وجود ندارد.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان با بیان اینکه بیشتر متقاضیان دریافت یارانه در روزهای گذشته موفق به ثبت‌نام شدند، تصریح کرد: افرادی که از ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها جا ماندند می‌توانند در روزهای 30 و 31 فروردین ماه جاری ثبت‌نام کنند.

وی به روستائیان جا مانده از ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها در گیلان اشاره کرد و گفت: تعداد 480 مرکز پستی در روستاها فعال هستند و روستائیان با مراجعه به این مراکز می‌توانند ثبت‌نام کنند.

اصغریان روند ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه در گیلان با تلاش تمام دستگاه‌ها و بخش خصوصی را بسیار مطلوب دانست و یادآور شد: گذران زندگی بسیاری از خانوارها در جامعه بر مبنای یارانه دریافتی است و توصیه می‌کنیم افرادی که از تمکن مالی مناسبی برخوردارند از دریافت یارانه انصراف دهند.

معاون امور برنامه‌ریزی استاندار گیلان با بیان اینکه مبلغ یارانه در زندگی افرادی که پوشش بیمه‌ای در زمینه بازنشستگی و درمان ندارند تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم به صورت سیستماتیک و عادلانه به افراد کمک شود باید افراد توانمند از ثبت‌نام خودداری کنند.

 

انتهای پیام/84001/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول