اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد

کاهش زمان در اجرای پروژه‌های شهرک‌های صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از کاهش زمان و مدیریت بهینه مالی در اجرای پروژه‌های عمرانی با استقرار نظام کنترل پروژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

کاهش زمان در اجرای پروژه‌های شهرک‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام می‌شود و طراحی دقیق، برآورد و تخصیص اعتبار پروژه سبب برنامه‌ریزی مناسب برای توسعه و عمران شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به سه شاخص کاهش زمان، ارتقا کیفیت و تقلیل هزینه در اجرای پروژه اظهار داشت: زمان در روند اجرای پروژه دارای اهمیت بسیار بالایی است و شرکت شهرک‌های صنعتی با استقرار نظام کنترل پروژه در شرکت، برنامه‌ریزی لازم را برای اجرای پروژه‌های زیرساختی با دارا بودن سه فاکتور کاهش زمان، ارتقای کیفی و تقلیل هزینه‌ها به انجام رسانیده است.

موسوی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی بحث به موقع اجرا نشدن پروژه‌های عمرانی و به بهره‌برداری نرسیدن آنها است که سبب افزایش هزینه و بالا بردن زمان اجرای پروژه می‌شود که در نتیجه سبب هدر رفتن اعتبارات می‌شود.

وی بیان داشت: اجرای مناسب پروژه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی رضایت صاحبان تولید، صنعت و سرمایه‌گذاران را در بر دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: انتخاب درست پیمانکاران مجرب و ساعی می‌تواند در کیفیت پروژه، زمان اجرا و کنترل هزینه تأثیر بسزایی داشته باشد که تأخیر در بهره‌برداری پروژه سبب افزایش تصاعدی هزینه‌ها می‌شود.

موسوی تأکید کرد: کاهش زمان اجرای پروژه‌های عمرانی با هدف استفاده بهینه از منابع موجود به همراه نظارت مستمر و کارشناسی در طول روند پروژه در دستور کار شرکت قرار دارد.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول