اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان:

حمایت از تولید ملی علاوه بر کاهش تورم باعث رونق رشد شاخص‌های اقتصادی می‌گردد

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: حمایت از تولید ملی و رشد تولید ناخالص علاوه بر کاهش تورم باعث رونق رشد شاخص‌های اقتصادی می‌گردد.

حمایت از تولید ملی علاوه بر کاهش تورم باعث رونق رشد شاخص‌های اقتصادی می‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، سعادت بهرامی با تبریک سال جدید اظهار کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید را به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری نمودند شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان نیز تمام تلاش خود را برای کمک به اجرای این فرمایشات انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: شرکت شهرک‌ها در راستای فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب و توجه ویژه ایشان به موضوع اقتصاد و ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا از تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به اقتصاد استان و کشور بهره گیرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اضافه کرد: تحقق در رشد شاخص‌های اقتصادی بدون در نظر گرفتن مؤلفه‌های مؤثر در آن غیر ممکن است و از جمله مؤلفه‌های مهم و اساسی در بحث اقتصاد، تولید ملی و حمایت از تولید ملی و رشد تولید ناخالص است که این امر علاوه بر کاهش تورم باعث رونق رشد شاخص‌های اقتصادی می‌گردد و علاوه بر آن با ایجاد اشتغال، امنیت اجتماعی، سلامت جامعه، کاهش فساد و حفظ شأن و کرامت انسانی جامعه و در نهایت حفظ و صیانت از فرهنگ ملی را به‌دنبال خواهد داشت.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های فراوانی انجام گرفته تا از ظرفیت اشتغال در شهرک‌های صنعتی استفاده بیشتری شود تا این‌گونه به اشتغال جوانان کمک کنیم.

بهرامی یادآور شد: در سال جدید تلاش می‌کنیم با توسعه زیرساخت‌ شهرک‌ها و برنامه‌ریزی بهتر زمینه افزایش تولید و بهره‌وری را فراهم کنیم و امیدواریم با این اقدامات بتوانیم به تولید ملی، اشتغال و در نهایت اقتصاد کشور کمک کنیم.

وی با اشاره به وضعیت شهرک‌های صنعتی تاکید کرد: استان اصفهان در بخش صنعت ظرفیت‌های فراوانی دارد، این ظرفیت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان بسیار زیاد است و در همین ارتباط تلاش کرده‌ایم با جذب سرمایه‌گذاران و تشویق صنعتگران از این ظرفیت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از جمله برنامه‌های سال جاری را تلاش و حرکت در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، ایجاد بستر و استفاده از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان داخلی و همچنین استفاده از سرمایه‌گذاران خارجی عنوان نمود که با عنایت خاص دولت تدبیر و امید، وزیر صنعت، معدن و تجارت، ریاست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و نیز مقامات ارشد استانی برنامه‌ریزی‌های خوبی در دست انجام می‌باشد که نویدبخش تحول محسوسی در بخش صنعت، تولید و اشتغال استان خواهیم بود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد سال جدید سال موفقیت‌ها در عرصه‌های اقتصادی باشد و با همکاری صنعتگران بتوان به پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و استقلال کشور کمک کرد.

انتهای پیام/63028/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول