اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

بخش صنعت نیازمند حرکت جهادی صنعتگران و مسئولان است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم استان قم گفت: صنعت که از محورهای اصلی اقتصادی است نیازمند حرکت جهادی و حماسی صنعتگران، مسئولین و دست اندرکاران این بخش است.

بخش صنعت نیازمند حرکت جهادی صنعتگران و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قم، روح الله ابراهیمی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی و احمد امیر آبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر افزایش راه‌های همکاری مشترک در سال 93 آمادگی بخش صنعت را برای تحقق پیام رهبری ابراز داشت.

وی همچنین در دیدار با جمعی از معاونین استاندار و مدیران کل استان با تشریح وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی و نقشی که سایر نهادها در بخش صنعت می‌توانند ایفا کنند بر ضرورت توجه به پیام رهبر انقلاب تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خاطرنشان کرد: توسعه صنعتی از معیارهای توسعه یافتگی یک کشور محسوب می‌شود و دستیابی به توسعه‌ای پایدار نیازمند همکاری و تعامل سازنده شبکه‌ای از نهادهای پشتیبان صنعت است که با شناخت صحیح از وظایف همدیگر می‌توانند تکمیل کننده فعالیت‌های هم بوده و صنعت را به سمت پیشرفت سوق دهند.

وی عنوان داشت: تحقق اقتصاد و فرهنگ، نیازمند نقش آفرینی کارگزاران نظام با عزم ملی و مدیریتی جهادی است تا در یک نقطه عطف تاریخی و عزم و اراده قوی بر مشکلات فائق آییم.

ابراهیمی تاکید کرد: استفاده از این عنوان در نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری، نشان از اهمیت موضوع و وظایف سنگینی است که بر دوش مسئولین نهاده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ادامه داد: صنعت که از محورهای اصلی اقتصادی است نیازمند حرکت جهادی و حماسی صنعتگران، مسئولین و دست اندرکاران این بخش بوده و با توجه به سیاست‌های کلی بخش صنعت و سیاست‌های تولید ملی، باید در مسیر دستیابی به اهداف سند چشم انداز 20 ساله حرکت کنیم.

انتهای پیام/2258/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول