اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش اوز لارستان صورت گرفت

برگزاری نخستین همایش توسعه و اشتغالزایی پایدار

نخستین همایش جذب سرمایه‌گذاران در بخش اوز لارستان با شعار توسعه و اشتغالزایی پایدار با اولویت سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی برگزار شد.

برگزاری نخستین همایش توسعه و اشتغالزایی پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، مدیر شهرک صنعتی اوز اظهار داشت: این شهرک صنعتی با مساحت 36 هکتار، دارای امکانات شبکه داخلی آب، شبکه داخلی برق، تلفن و شبکه گاز است که ظرفیت استقرار 40 واحد صنعتی با اشتغالزایی 600 نفر را خواهد داشت.

محمدرضا پیمانفر افزود: با توجه به موقعیت این شهرک صنعتی و نیز اعلام علاقمندی برخی از ایرانیان مقیم کشورهای حاشیه حوزه خلیج فارس برای سرمایه‌گذاری و ایجاد واحدهای صنعتی در اوز، شهرک صنعتی اوز آماده استقبال از سرمایه‌گذاران است.

وی ادامه داد: تاکنون 15 سرمایه‌گذار در این شهرک صنعتی زمین دریافت کرده‌اند که چهار واحد صنعتی با اشتغالزایی 70 نفر به بهره‌برداری رسیده و 11 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارد.

این مسئول اضافه کرد: شهرک صنعتی اوز با توجه به موقعیت جغرافیایی،‌ از ظرفیت مناسبی برای توسعه صنعتی اوز و اشتغالزایی در این منطقه برخوردار است و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز از سرمایه‌گذاران حمایت ویژه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برای توسعه زیرساخت‌ها و تکمیل طرح‌های عمرانی، نیز اعتباراتی تخصیص خواهد یافت.

پیمانفر اجرای طرح شبکه روشنایی،‌ اجرای شبکه آب‌رسانی به شهرک صنعتی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب و طرح انتقال گاز با همکاری شرکت گاز را از طرح‌هایی برشمرد که عملیات اجرایی آن در این شهرک صنعتی آغاز خواهد شد.

در این همایش رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان رویکرد صنعتی و حمایت از تولید و سرمایه‌گذاران به منظور سرمایه‌گذاری و پیشرفت صنعتی شهرستان لارستان را از اولویت‌های کاری این اداره دانست و از تمام شهروندانی که در هر نقطه از این کشور و حتی در کشورهای خارجی به‌ویژه کشورهای حوزه خلیج فارس ساکن هستند خواست برای سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

علی‌محمد ابراهیمی گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان دست تمام کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن و تجارت این شهرستان را دارند، می‌فشارد و تمام تلاش خود را در راستای برطرف کردن موانع سد راه آنها خواهد کرد.

وی افزود: شهرک صنعتی ویترین صنعت و اقتصاد هر شهرستان است و همگی ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم این ویترین را مزین‌تر و زیباتر کنیم و این امر محقق نخواهد شد مگر با همت تمام مردم و مسئولان این شهرستان، از این رو برای توسعه هر شهرستان ابتدا باید ظرفیت‌های اقتصادی آن را برجسته کرد تا بتوان به آن اهداف والایی که مدنظر است، رسید.

این مسئول در پایان پیشنهاد تشکیل تشکل‌های صنعتی در بخش‌ها و تشکیل اتاق فکر و مشاوره و برطرف کردن موانع پیش روی صنعت و تولید شهرستان را در اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان مطرح کرد و افزود: با برقراری ارتباط با این تشکل‌ها سعی بر شکوفایی اقتصادی و تولید این شهرستان داریم و از مردم و مسئولان می‌خواهیم در این راه این اداره را همراهی کنند.

انتهای پیام/2448/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول