اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی باشت خبر داد

آغاز بهسازی برخی جاده‌های روستایی باشت

بخشدار مرکزی باشت گفت: با تخصیص 169 میلیون تومان، بهسازی برخی جاده‌های روستایی شهرستان باشت آغاز شد.

آغاز بهسازی برخی جاده‌های روستایی باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، مهرداد انبازپور در حاشیه بازدید از جاده دسترسی روستاهای منصورآباد به گروس شهرستان باشت اظهار کرد: با تخصیص اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 690 میلیون ریال اعتبار به بهسازی جاده‌ روستای منصورآباد گروس شهرستان باشت عملیات بهسازی مسیر سه‌راه منصورآباد به گروس آغاز شد.

وی تصریح کرد: پروژه ‌بهسازی سه‌راه روستای منصورآباد گروس شهرستان باشت که در حوزه بخشداری مرکزی محسوب می‌شود به مسافت شش کیلومتر است که امیدواریم با تلاش بی‌وقفه اداره راه و شهرسازی باشت و تعامل مردم و مسئولین در خصوص این پروژه تا پایان هفته جاری به اتمام برسد.

 به گفته‌ بخشدار مرکزی باشت، قرارداد این پروژه قریب به 5 میلیارد و 500 میلیون ریال است که یک میلیارد و 690 میلیون ریال آن تاکنون از اعتبارات استانی تامین شده است.

وی در ادامه با اشاره به ‌این‌که در صورت پیش‌بینی اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه در سال جاری بلافاصله آغاز به تکمیل پروژه خواهیم کرد، گفت: یکی از اساسی‌ترین دلایل توقف پروژه‌ها و یا نیمه‌کاره ماندن آن‌ها اعتبار است که در صورت تخصیص اقدام به تکمیل آن‌ها می‌کنیم.

انبازپور در خصوص قسمت‌هایی از مسیر که نیاز به تعریض دارند، اذعان کرد: در صورت تمایل و همکاری کشاورزان و صاحبان زمین‌ها با اداره راه و شهرسازی این نهاد آماده آغاز فعالیت برای تعریض در جاده منصورآباد به گروس است.

انتهای پیام/82017/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول