اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه قوچان خبر داد

اعطای 1482 فقره وام بهسازی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان

خطیب جمعه قوچان گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان با توجه به اعتبارات محدود عمرانی توانسته طرح هادی را در 15 روستا به انجام رسانده و یک هزار و 482 فقره وام بهسازی مسکن اعطا کند.

اعطای 1482 فقره وام بهسازی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، آیت‌الله محمد مروج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قبای شهرستان قوچان اظهار داشت: کسی که خواستار بهترین حالات از خداوند متعال بوده باید به کارهای افضل و برتر بپردازد که صله‌رحم پس از معرفت و شناخت خدا جزء کارهای افضل است.

وی افزود: نماز برترین شاکله هویتی انسان بوده و پیامبر گرامی اسلام(ص) فرموده‌اند که بهترین اعمال پس از نماز شاد کردن دل مؤمنین و بندگان خداست که سیراب‌ کردن تشنه، برطرف کردن مشکل دیگران، عیادت از بیماران و... قسمتی از این اعمال است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان با اشاره به شعار سال 93 گفت: منظور از فرهنگ مطرح شده توسط مقام معظم رهبری در شعار امسال با مضمون «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» عوض شدن نگاه‌ها در باب فرهنگ و اقتصاد است. کسانی که در دنیا صادقانه با مردم برخورد می‌کنند در آخرت خداوند تبارک و تعالی پرونده اعمالشان را به دست راست داده و آنان نیز در قلبهایشان مسرور هستند.

امام جمعه قوچان با تأکید بر این مطلب که مؤمنین باید در مسیر گره‌گشایی و خدمت به مردم حرکت کرده و از سنگ‌اندازی پرهیز کنند، تصریح کرد: راه شناخت جریان نفاق و منافق که از زمان پیامبر گرامی اسلام (ص) تاکنون وجود داشته این است که ببینیم چه کسانی طرفدار فرد خائن بوده و پشت سر وی قرار دارند.

وی با بیان این مطلب که منافقین در زمان امام (ره) به دنبال منزوی کردن نیروهای وفادار به انقلاب و امام بودند، بیان کرد: در زمان امام خمینی (ره) بنی صدر رهبری جریان نفاق را برعهده داشت زیرا هنگام روی کار آمدن وی آمریکا و جبهه حامیان استکبار پشت بنی‌صدر قرار گرفتند.

مروج با یادآوری این موضوع که برای شناخت احزاب، سیاستمداران و... باید دید که حامیان آنها چه کسانی هستند، عنوان کرد: بنی‌صدر خائن عذر شهید صیاد شیرازی را از ارتش خواسته اما این نیروی مؤمن و انقلابی برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بسیج پیوست و بالاخره توسط منافقین به شهادت رسید.

وی با اشاره به سالروز دستور تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره)‌، یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قوچان با توجه به اعتبارات محدود عمرانی توانسته طرح هادی را در 15 روستا به انجام رسانده و یک هزار و 482 فقره وام بهسازی مسکن اعطا کند.

انتهای پیام/2202/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول