اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بیجار:

بهسازی معابر بیجار 14 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

شهردار بیجار با اشاره به وجود 3 پروژه بزرگ در این شهر، اعتبار مورد نیاز برای احداث آنها را 6 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بهسازی شبکه معابر نیز 14 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بهسازی معابر بیجار 14 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی پاشازاده ظهر امروز در نشست شهرداران شهرهای استان کردستان با معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های در محل استانداری کردستان اظهار کرد: بیجار از قدیمی‌ترین شهرهای استان کردستان است.

وی افزود: دغدغه اصلی در این شهر تأمین آسفالت است و برای تأمین هر تن قیر ناچار به پرداخت یک میلیون و 300 هزار تومان هستیم که در این شرایط مالی مشکل‌ساز است.

شهردار بیجار با بیان اینکه این شهر محل ترانزیت کامیون‌های سنگین به علت نبود کمربندی در آنهاست، اضافه کرد: تخصیص اعتبار لازم برای آسفالت خیابان‌های شهر از اولویت‌های مهم است.

پاشازاده از بدهی 14 میلیارد تومانی شهرداری بیجار خبر داد و افزود: 12 میلیارد تومان از این مبلغ، بدهی مربوط به تملک پروژه‌های مختلف در شهر است.

وی با اشاره به وجود 3 پروژه بزرگ در شهر بیجار اعتبار مورد نیاز آنها را 6 میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: بهسازی شبکه معابر نیز 14 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهردار بیجار با اشاره به نبود پارکینگ و کمبود خودروها و بالابر در این شهر تصریح کرد: در حالی که باید حداکثر 200 پرسنل داشته باشیم 377 نفر در شهرداری بیجار مشغول به فعالیت هستند که این امر پرداخت حقوق و مزایای آنها را مشکل کرده است.

پاشازاده با تأکید بر اینکه دست ما برای کوچک‌سازی شهرداری بسته است، خاطرنشان کرد: عوارض استحصال معادن بیجار به داخل شهر بر نمی‌گردد و روانه استان‌های دیگر می‌شود.

وی یکی دیگر از مشکلات شهروندان بیجاری را اختلافات بیش از 2 هزار نفر دارای سند با اداره راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: این اداره معتقد است این اراضی ملی بوده و همین اختلافات موجب ایجاد فضایی نامناسب در شهر می‌شود.

انتهای پیام/79012/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول