اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی اصفهان:

افزایش قیمت حامل‌های انرژی برای صنعت اجرا نشود

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی اصفهان گفت: اگر فاز دوم هدفمندی صنعت را به خوبی شامل نشود و سیاست‌های حمایتی از صنعت اجرایی نشود، صنعت با خطر جدی مواجه می‌شود.

افزایش قیمت حامل‌های انرژی برای صنعت اجرا نشود

مصطفی رناسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آغاز اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: اگر فاز دوم هدفمندی صنعت را به خوبی شامل نشود و سیاست‌های حمایتی از صنعت اجرایی نشود صنعت با خطر نابودی مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از راه‌حل‌ها این است که افزایش قیمت حامل‌های انرژی برای بخش صنعت اجرا نشود.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی اصفهان افزود: در شرایط کنونی که تورم با رقم بالایی در اقتصاد کشور وجود دارد و رشد اقتصادی کشور نیز منفی است، اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در این زمان به نظر مناسب نمی‌آید.

وی یادآور شد: برای هر جراحی مقدماتی لازم است و باید توجه داشت اقتصاد کشور ما بیمار است و هیچ ‌گاه بیمار در حالت تشنج را جراحی نمی‌کنند.

رناسی با بیان این‌که علاوه بر این برای یک جراحی باید محیط جراحی استریل شود بیان کرد: با توجه به جراحی اقتصادی که در کشور در حال اجرا است باید فساد در اقتصاد از بین برود تا محیط اقتصادی کشور و استان استریل شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های اتاق بازرگانی اصفهان در چند ماه گذشته عنوان کرد: ما در اتاق اصفهان و در کمیسیون صنایع چند کمیته تخصصی برای بررسی مشکلات و رسیدگی به مسائل صنعت داریم.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی اصفهان گفت: صنعت در استان اصفهان ظرفیت‌های زیادی دارد اما نیاز به حمایت مسئولان است تا وضعیت صنعت اصفهان بهبود یابد.

 

انتهای پیام/63028/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول