اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بسیج همه نیروها را می‌طلبد

امام جمعه شهرری به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها توسط دولت اشاره کرد و گفت: اجرای فاز دوم هدفمندی اقدامی مهم است که بسیج همه نیروها را می‌طلبد زیرا دولت به تنهایی نمی‌تواند بار سنگین اجرا را بر دوش بکشد.

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بسیج همه نیروها را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرری ضمن دعوت خود و نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری موجبات نجات انسان در دنیا و آخرت می‌شود و باید در هر شرایطی از گناه دوری گزینیم.

امام جمعه شهرری گفت: ترویج اخلاق و صفات اخلاقی در جامعه از راه‌های ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در آن جامعه است و اخلاق‌مداری در مردم و مسئولان جامعه اسلامی رمز ورود به ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه است.

وی با تسلیت سالروز رحلت حضرت ام‌البنین(س) مادر قمربنی هاشم(ع)، یادآور شد: این روز به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده و حضرت ام‌البنین(س) اسوه مقاومت در برابر دشمن بود و با اینکه چهار فرزند خود را در مقابله با دشمن قربانی کرد ولی با ابراز رضایت، ذره‌ای خم به ابرو نیاورد.

شاهچراغی با اشاره به روز تکریم مادران و همسران شهدا مسئولان را به توجه ویژه به خانواده‌های صبر و استقامت فراخواند و گفت: می‌بایست از خانواده‌های شهدا به سبب پرورش این سرمایه‌های الهی تشکر کرد زیرا اگر صبر و استقامت این عزیزان نبود حماسه دفاع مقدس شکل نمی‌گرفت.

امام جمعه شهرری به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها توسط دولت اشاره و متذکر شد: اجرای فاز دوم هدفمندی اقدامی مهم است که بسیج همه نیروها را می‌طلبد زیرا دولت به تنهایی نمی‌تواند بار سنگین اجرا را بر دوش بکشد و می‌بایست به این امر توجه نمود که پول‌های به جا مانده از انصراف عده‌ای طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه‌های مهم نظیر بهداشت، تولید و اشتغال و محیط زیست سرمایه‌گذاری شود.

وی ادامه داد: باید آثار تورمی این مرحله کنترل شود تا بر اقشار ضعیف فشار وارد نشود.

شاهچراغی یادآور شد: افرادی که تمکن مالی بیشتری دارند از دریافت یارانه انصراف دهند تا مسئولان در خدمت به مردم با مشکل مواجه نشوند.

امام جمعه شهرری با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای با اشاره به دیدار مقام رهبری با متخصصین انرژی اتمی و سخنان پیرامون این دیدار خاطرنشان کرد: مسئولان بدانند که طبق فرمایش رهبری می‌بایست در راستای مسائل هسته‌ای تحقیق و توسعه را جایگزین توقف هسته‌ای کنیم و بدانیم که مهم‌ترین فایده‌ هسته‌ای در کنار تمام برکات تقویت اعتماد به نفس ملی ایران می‌باشد که ترس دشمنان را سبب شده است.

انتهای پیام/2462/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول