اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق اصناف همدان خبر داد

نظارت جدی اصناف بر کالاهای اساسی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

رئیس اتاق اصناف همدان با اشاره به نظارت بیشتر و جدی بر کالاهایی که برای مردم اولویت اساسی دارند، گفت: در امر فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها، در زمینه این نوع کالاها، حوزه بازرسی اصناف همدان تمرکز بیشتری خواهد داشت.

نظارت جدی اصناف بر کالاهای اساسی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

حمیدرضا فرسایی‌وحید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر هدفمندی یارانه‌ها یکی از مهمترین موضوعات با اهمیت است، اظهار داشت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در سال جاری، این مهم جزو اولویت‌های کاری در اتاق اصناف همدان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به سخنان رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی نیز افزود: با آغاز سال جاری و اهمیت عنوان سال اصناف نیز اقتصاد مقاومتی را در برنامه‌های خود مورد اولویت خاص قرار داده است.

رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه با توجه به اینکه در هدفمندی یارانه‌ها اصناف نقشی غیر قابل انکار دارند، تصریح کرد: بر این مبنا امیدواریم در فاز دوم هدفمندی با همکاری صنوف و مردم این مرحله از هدفمندی نیز با موفقیت اهداف ترسیم‌شده را به مرحله تحقق برسانیم و مشکلی در این سیر به وجود نیاید.

وی عنوان کرد: در مقوله هدفمندی یارانه‌ها بحث اتحادیه خواروبار از اهمیت بیشتری برخوردار است چراکه در زمینه تأمین مایحتاج مردم موضوع پراهمیتی است و بر این مبنا نیز نظارت بر این صنف بالا خواهد رفت.

فرسایی‌وحید با اشاره به نظارت بیشتر بر کالاهایی که برای مردم اولویت خاصی دارند، گفت: در امر فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها، در زمینه این نوع کالاها، حوزه بازرسی اصناف تمرکز بیشتری خواهد داشت تا مشکل خاصی در این مرحله از هدفمندی پیش نیاید.

وی با بیان اینکه کالاهای اساسی در بازار اهمیت ویژه‌ای دارند بر لزوم نظارت و بازرسی اصناف در این حوزه صحه گذاشت و ابراز داشت: در راستای انجام موفق فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها اصناف همدان با همکاری و تعامل وارد عمل شده‌اند.

رئیس اتاق اصناف همدان در پایان سخنانش با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری شاه کلید توسعه امور اقتصادی و فرهنگی است، اضافه کرد: با عنایت به این مهم می‌توان شاهد رخدادهای عظیمی در راستای پویایی و توسعه همه‌جانبه کشور بود که در این سیر اصناف پیشگام هستند.

انتهای پیام/89004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول