اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی خبر داد

آمادگی 7 کارگاه فوریت‌های پزشکی بیرجند برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی از آمادگی هفت کارگاه فوریت‌های پزشکی بیرجند برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی 7 کارگاه فوریت‌های پزشکی بیرجند برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌رضا آذرکیش عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی شهرستان بیرجند اظهار داشت: در حوزه درمان و فوریت‌های پزشکی برای ایام نوروز در سطح شهرستان مشکلی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در حوزه فوریت‌های پزشکی هفت کارگاه آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران در ایام نوروز هستند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی یادآور شد: برنامه‌های پیشگاه نوروزی در حال آماده شدن است.

آذرکیش با بیان این‌که اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند به محل جدید انتقال یافته است، افزود: اورژانس این بیمارستان به طور رسمی فعالیت خود را از 17 اسفند‌ماه جاری در محل جدید آغاز کرده است.

جمشید مشایخی‌جم، مسئول مرکز بهداشت بیرجند نیز ابراز داشت: مرکز بهداشت بیرجند نیز مانند سایر دستگاه‌های مرتبط با ستاد نوروزی برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: ارسال برنامه کشیک طرح اقامت نوروزی به فرمانداری بیرجند، اجرای طرح نظارت مشترک، اجرای طرح کشیک نوروزی در سطح مراکز بهداشتی و درمانی روستایی به منظور پاسخگویی به بیماران از جمله برنامه‌های مرکز بهداشت این شهرستان در ایام نوروز است.

مسئول مرکز بهداشت بیرجند در پایان متذکر شد: بازدید از مراکز اسکان معرفی شده و مدارس و برقراری کشیک نوروزی حوزه بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌ها، مراکز بهداشتی درمانی روستایی، آزمایشگاه‌ها و غربالگری هیپوتیروئیدی نوزادان از دیگر برنامه‌های مرکز بهداشت بیرجند است.

انتهای پیام/22481/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول