اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بندرعباس در مجلس:

زمینه حضور مردم در امور اقتصادی را فراهم کنیم

نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس گفت: اگر خواهان اقتصادی پویا هستیم، باید زمینه حضور مردم را در امور اقتصادی فراهم کنیم.

زمینه حضور مردم در امور اقتصادی را فراهم کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابوالقاسم جراره صبح امروز در نشست شورای اداری هرمزگان با اشاره به شعار امسال اظهار داشت: اگر کشور امروز دچار بحران در حوزه اقتصادی شده، به دلیل اتکا بیش از حد به نفت است.

وی ادامه داد: این در حالی است که مقام معظم رهبری از سال هفتاد تاکنون همواره تاکید داشته‌اند که باید اتکای اقتصاد را به نفت کم کنیم.

نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر خواهان اقتصادی پویا هستیم، باید زمینه حضور مردم را در اقتصاد فراهم آوریم.

به گفته جراره اگر کشور در حوزه سیاسی موفق است، به دلیل حضور مردم در این عرصه است.

وی با بیان اینکه باید با همگرایی و همفکری امور استان را به پیش ببریم، افزود: مدیریت اجرایی استان باید برای تحصیلکردگان بیکار پاسخی داشته باشد و این بدین معنا نیست که بگویم افراد باید در سیستم دولتی به کار گرفته شوند، بلکه باید با توسعه صنایع و تولید زمینه ایجاد شغل را فراهم کنیم.

وی در ادامه افزود: هرمزگان محکوم به توسعه صنعتی بوده و این امر نیازمند این است که دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی از هم اکنون به فکر تربیت نیروی انسانی متخصص باشند.

جراره در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه استان در بخش زیرساختی با مشکلات عدیده‌ای روبرو است، یادآور شد: به عنوان نمونه در استان 22 هزار واحد مسکونی آماده داریم که فاقد برق است و راه‌ها نیز در بخش روستایی و اصلی و فرعی با مشکلات زیادی روبروست.

انتهای پیام/88001/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول