اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جدید جم:

وزارت نفت خسارت‌های وارده به مردم جم را جبران کند

فرماندار جدید جم گفت: وزارت نفت خسارت‌های وارده به مردم جم را جبران کند.

وزارت نفت خسارت‌های وارده به مردم جم را جبران کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالله نادری عصر امروز در آیین معارفه فرماندار جدید جم اظهار داشت: آشنایی کاملی با شهرستان جم دارم و مشکلات این شهرستان را کاملا می‌شناسم.

وی افزود: آبرسانی در بخش کشاورزی و آب شرب مردم و همچنین راه‌های داخلی از مشکلات اساسی جم است که برنامه‌های خوبی برای رفع مشکلات موجود و رفاه و آسایش مردم دارم.

فرماندار جدید جم خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با تلاش و همفکری و با استفاده از اعتبارات متمرکز ملی برای توسعه شهرستان اهتمام ورزم و امیدوار هستیم تحول خوبی در جم ایجاد شود.

نادری تصریح کرد: صنعت نفت و گاز در جم قبل از عسلویه وجود داشته و هم‌اکنون نیز جم به عنوان پشتیبان اصلی منطقه ویژه پارس جنوبی به شمار می‌رود به طوری که شهرک‌های مسکونی جم میزبان کارکنان پارس جنوبی است و وزارت نفت باید توجه خاصی به جم داشته باشد.

وی بیان کرد: جم نقش مهمی در اقتصاد ملی دارد و باید وزارت نفت خسارت‌های وارده به مردم را از طریق زیرساخت‌های عمرانی جبران کند و پروژه‌های مهم را فعال سازد.

فرماندار جم گفت: مردم این شهرستان همواره در عرصه دفاع از ارزش‌ها و حفظ نظام اسلامی حضوری فعالانه داشته‌اند و باید بهترین خدمات را به این مردم ارائه کنیم.

نادری افزود: باید کیفیت خدمات به مردم جم افزایش یابد و همه مسئولان موظف به خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم این شهرستان هستند.

در این آیین با تقدیر از زحمات عبدالرسول زارع(فرماندار سابق)، عبدالله نادری به عنوان فرماندار جدید جم معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول