اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج عنوان کرد

لزوم تسریع در روند توسعه اقتصادی جنوب کرمان

امام جمعه کهنوج گفت: با توجه به رویکرد جدید مدیریت استان در راستای توسعه اقتصادی در جنوب کرمان توسط بخش خصوصی اقدامات جدی و سریع‎تری صورت گیرد.

لزوم تسریع در روند توسعه اقتصادی جنوب کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، حجت‎الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: کشاورزان منطقه جنوب کرمان با تلاش زیاد و هزینه‎های سنگین محصولات را تولید کرده‎اند.

وی اذعان داشت: اما امروز با ابراز تأسف به دلایلی با افت شدید قیمت‎ها مواجه شده‎اند به همین دلیل در بسیاری از مناطق برداشت محصولاتی از جمله پیاز، خیار سبز و گوجه برای کشاورزان مقرون به صرفه نیست، البته وجود دلالان و واسطه‎ها به این امر دامن می‎زند.

افشارمنش بیان داشت: انتظار داریم، مسئولان استان کرمان و شهرستان کهنوج تدابیر لازم را در این زمینه بیندیشند و با توجه به رویکرد جدید مدیریت استان در راستای توسعه اقتصادی در جنوب کرمان توسط بخش خصوصی اقدامات جدی و سریع‎تری صورت گیرد.

امام جمعه کهنوج تصریح کرد: شعار سال جاری در پیام رهبر معظم انقلاب در مدیریت جهادی ترسیم شده است که این مدیریت وظیفه همگانی است و همه نسبت به بخش فرهنگی آن موظف هستند.

وی منظور از مدیریت جهادی را حضور همگانی ذکر و خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی می‎تواند سدی نفوذناپذیر در مقابل هجمه‎های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی دشمن باشد.

افشارمنش ابراز داشت: نخستین شرط تحقق روحیه جهادی غافل نشدن از دشمن در هر شرایطی است و دفاع همه جانبه در برابر اهداف دشمن و همچنین تقویت ایمان و توجه به داشته‎ها و ظرفیت‎های بومی در مراحل بعدی قرار دارد.

وی در ادامه این شروط اظهار داشت: ازخودگذشتگی و ایثار در راستای تحقق اهداف، داشتن روحیه خدمتگزاری و همچنین همت بلند مضاعف از دیگر اهداف مدیریت جهادی است.

افشارمنش احترام به خانواده معظم شهدا را یک راهبرد حقیقی در جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب «خانواده شهیدان و ایثارگران از نظر تأثیر و ارزش رفتار فقط با خود شهدا قابل مقایسه هستند».

انتهای پیام/80031/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول