اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی خبر داد

بارگیری و نصب 2 سکوی فاز 12 پارس‌جنوبی در آینده نزدیک

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی از بارگیری و نصب دو سکوی فاز 12 پارس جنوبی در آینده نزدیک خبر داد.

بارگیری و نصب 2 سکوی فاز 12 پارس‌جنوبی در آینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، غلامرضا منوچهری شامگاه جمعه در نشست مسئولان شرکت نفت و گاز پارس اظهار داشت: تسریع در توسعه فاز 12 مورد تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی با اشاره به اهمیت توسعه زودهنگام طرح‌های توسعه پارس جنوبی و اعلام همگانی ویژه در دور جدید مدیریتی افزود: به زودی با راه‌اندازی سایر سکوهای فاز 12 و نیز تسریع در اتمام مراحل ساخت، بارگیری و نصب سازه‌های سایر فازها شاهد نمایش نمونه‌ای ارزشمند از همکاری سه جانبه کارفرمای اصلی و تلاش پتروپارس و IOEC در قالب پایبندی و اجرای یک رویه استاندارد بین‌المللی در این حوزه خواهیم بود.

منوچهری تاکید کرد: مجموعه مدیریتی شرکت ساخت تاسیسات دریایی مصمم هستند تا دو سکوی دیگر فاز 12 پارس جنوبی را در برنامه تعیین شده بارگیری و نصب کنند.

وی با بیان اینکه در انجام پروژه‌ها به پیشرفتی که به تولید ختم نشود، نمی‌اندیشیم، تصریح کرد: معضلات نباید سرعت ما را کند کند، چراکه نظر مقام عالی وزارت و مقامات ارشد نفت بر این است که با شتاب بیشتری به سوی تولید گام برداریم.

منوچهری رسیدن به تولید را از همه موضوعات حتی منافع شرکت متبوعش مهم‌تر خواند و افزود: وقتی به دنبال حفظ منافع ملی باشیم مسلما منافع بنگاه اقتصادیمان نیز تامین خواهد شد.

مدیر عامل شرکت پتروپارس و مجری فازهای 12 و 19 میدان گازی پارس جنوبی نیز گفت: با نگاه جدیدی که به مجموعه تاسیسات دریایی بعد از تغییر مدیریت آن که یک شخصیت ملی است داریم، نهایت توان خود را در راستای انجام تعهدات به وزیر نفت و اعتمادسازی میان شرکت‌ها به منظور انجام سریع پروژه‌ها به کار خواهیم بست.

محمدجواد شمس افزود: باید از تمام توان و ظرفیت‌های موجود برای رشد و اعتلای پارس جنوبی بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول