اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس خبر داد

افزایش 25 درصدی دستمزد کارگران شاغل در پارس جنوبی

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس از افزایش 25 درصدی دستمزد کارگران شاغل در پارس جنوبی خبر داد.

افزایش 25 درصدی دستمزد کارگران شاغل در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جدید با تلاش همه کارگران و مدیران در پارس جنوبی به سمت موفقیت و اعتلای بیشتر حرکت می‌کنیم.

وی افزود: حمایت از کارگران موجبات پیشرفت بیشتر در پارس جنوبی می‌شود و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس از ابلاغ بخشنامه وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه افزایش دستمزد به شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: رعایت این بخشنامه از اول فروردین سال‌جاری از سوی تمامی پیمانکاران لازم‌الاجراست.

حاجیانی تصریح کرد: پارس جنوبی به عنوان بزرگترین میدان گازی جهان نقش مهمی در تولید ناخالص ملی دارد و امیدواریم با بسیج امکانات و تکیه بر دانش و تخصص نیروهای ایرانی این منطقه از کشور بیش از پیش توسعه یابد.

وی با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های در حال توسعه پارس جنوبی به دست پر توان متخصصان کشورمان ساخته شده است افزود: داخلی‌سازی قطعات و تجهیزات صنعت نفت امری مهم است که هم‌اکنون در این مسیر گام‌های ارزشمندی برداشته‌ایم.

حاجیانی گفت: پیش از این ما نیاز به واردات اینگونه اقلام از کشورهای غربی داشتیم و هم‌اکنون این قطعات در ایران ساخته می‌شود و لازم است به منظور افزایش انگیزه و حفظ و نگهداشت کارکنان صنعت نفت که در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور قرار دارند تمامی اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه پارس همواره حمایت از کارگران شاغل در پارس جنوبی را در راس برنامه‌های کاری خود دارد افزود: متاسفانه برخی از پیمانکاران پارس جنوبی در زمینه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان زیر مجموعه خود کوتاهی می‌کنند و در این زمینه این مدیریت طی سال‌های گذشته میلیاردها تومان از حق و حقوق کارگران را به آنها بازگردانده است.

مدیر کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پارس ابراز داشت: بر اساس ابلاغیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در اجرای ماده 41 قانون کار و در نظر گرفتن مصالح کارگران و انطباق هر چه بیشتر در آمد آنان با سطح معیشت خانوار، دستمزد سال 1393 نیز همانند سال گذشته 25 درصد افزایش یافته که بخشنامه یاد شده به تمام شرکت‌های مستقر در منطقه ابلاغ شده است.

حاجیانی تصریح کرد: در صورت عدم رعایت این بخشنامه از سوی شرکت‌های پیمانکاری در منطقه ویژه پارس، این مدیریت بر اساس قانون به صورت جدی با پیمانکاران خاطی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول