اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نظام پیشنهادها و طرح تکریم مجتمع گاز پارس جنوبی:

تندیس سیمین شرکت ملی گاز به مجتمع گاز پارس جنوبی رسید

دبیر نظام پیشنهادها و طرح تکریم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تندیس سیمین پنجمین جشنواره نظام پیشنهادهای شرکت ملی گاز به مجتمع گاز پارس جنوبی رسید.

تندیس سیمین شرکت ملی گاز به مجتمع گاز پارس جنوبی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدرضا مصلایی صبح امروز در بازدید از مجتمع گازی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق صنعت نفت و گاز است و بیش از 43 درصد گاز کشور در این منطقه تولید می‌شود.

وی افزود: تلاش برای افزایش بهره‌وری در این مجتمع مورد تاکید است و نظام پیشنهادات نیز در این راستا تلاش زیادی از خود نشان می‌دهد.

دبیر نظام پیشنهادها و طرح تکریم مجتمع از اهداء تندیس سیمین پنجمین جشنواره نظام پیشنهادها و تقدیرنامه سه ستاره نخستین جشنواره طرح تکریم شرکت ملی گاز به شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به ارزیابی به‌عمل آمده توسط ارزیابان شرکت ملی گاز از فرایندهای نظام پیشنهادهای مجتمع و طرح تکریم و بررسی اقدامات صورت گرفته، مجتمع را حائز دریافت تندیس سیمین دانست که در پنجمین جشنواره شرکت ملی گاز که با حضور جمع کثیری از مدیران ارشد، مدیران عامل شرکت‌های پالایشی، انتقال گاز، گازرسانی و صاحب نظران نظام پیشنهادها در پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار شد این تندیس به مجتمع اهداء و جزء پنج شرکت برتر در سطح شرکت ملی گاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین جشنواره طرح تکریم ارباب رجوع، مجتمع گازی پارس جنوبی موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره شده است.

مصلایی گفت: کسب این موفقیت ناشی از الطاف بیکران الهی و همت و تلاش تمام همکاران، دبیران، اعضای شوراهای همیاری و مشارکت کارکنان، اعضای کمیته طرح تکریم پالایشگاه‌ها و حمایت بی‌شائبه مدیران و مسئولین مجتمع است.

انتهای پیام/2451/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول