اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج:

توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور نیازمند تلاش و عزم همگانی است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج نقش هنرمندان و فعالان رسانه‌ای را در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مهم و کلیدی عنوان کرد و گفت: توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور نیازمند تلاش و عزم همگانی است.

توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور نیازمند تلاش و عزم همگانی است

حمیدرضا گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی هر ساله مقارن با تحویل سال نو در پیام نوروزی خود به مردم ایران با توجه به مسائل مهم کشور و نیاز بخش‌های مختلف جامعه، سال جدید را نامگذاری و خط مشی نظام را تعیین می‌کنند که این موضع نشانگر دید عمیق ایشان به مسائل مختلف است.

وی افزود: در سال گذشته که سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری شده بود، بخش حماسه سیاسی آن با شرکت گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد 92 محقق شد.

به گفته وی، در بخش حماسه اقتصادی نیز با وجود کارهای خوبی که در کشور انجام شد، اما آن حماسه اقتصادی که مدنظر رهبری معظم انقلاب بود تحقق پیدا نکرد.

گوهری خاطرنشان کرد: در سال جدید این فعالیت‌‌ها باید بیشتر و با جدیت و پشتکار بهتری دنبال شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنندج تصریح کرد: نام‌گذاری‌های مقام معظم رهبری برای هر سال تدبیری هدفمند است که باید ملت و مسئولان تمام فعالیت‌ها و اقدامات‌شان را با این نام‌گذاری تطبیق دهند.

گوهری افزود: نام سال نباید به عنوان یک شعار صرف گریسته شود، بلکه این نام‌ها باید همچون اهداف نظام سرلوحه‌ کار دولتمردان و مسئولان نظام قرار بگیرند و همگی برای نیل به این اهداف تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف اقتصادی و فرهنگی نیازمند عزم ملی و تلاش همه‌جانبه برای بهبود اوضاع هستیم و در این راستا نیز باید همواره رویکرد جهادی و عزم همه‌جانبه داشته باشیم.

گوهری ادامه داد: باید نقاط ضعف و قوت کشور، فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در عرصه اقتصاد و فرهنگ را شناسایی و آسیب‌شناسی نماییم.

وی افزود: ارزیابی این موضوعات می‌تواند مسیر درست و صحیح را برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب به مسئولان کشور نشان دهد.

گوهری گفت: در دهه چهارم انقلاب که توسط رهبر انقلاب، دهه پیشرفت و عدالت نامیده شده، نیازمند برنامه‌ریزی و تحرک جدی در عرصه‌های مختلف کشور به ویژه عرصه فرهنگی است و در این راستا نقش اصحاب فرهنگ و هنر بسیار حائز اهمیت است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در استان کردستان نیز با توجه به ظرفیت‌های ویژه فرهنگی و اقتصادی زمینه تحقق منویات رهبری در سال‌جاری و کاهش دغدغه‌های اقتصادی و فرهنگی مردم فراهم شود.

انتهای پیام/79006/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول