اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان:

توجه به فعالیت‌های دانش‌بنیان تحقق توسعه اقتصادی را به دنبال دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: توجه به فعالیت‌های دانش‌بنیان تحقق توسعه اقتصادی را به دنبال دارد.

توجه به فعالیت‌های دانش‌بنیان تحقق توسعه اقتصادی را به دنبال دارد

علیرضا فیروزفر امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی در کشور برای توسعه اقتصادی استفاده کرد، اظهار داشت: به نظر می‌رسد تاکنون از این ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی به نحو احسن استفاده نشده است.

وی با بیان اینکه باید با جدیت و حرکت جهادی برای تحقق شعار سال تلاش کرد، افزود: رهبر فرزانه انقلاب تیزبینانه با نامگذاری سال‌جاری با عنوان فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی همه را برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور فراخوانده است.

این مسئول به نقش تاثیرگذار دانشگاه‌ها در تحقق شعار سال اشاره کرد و یادآور شد: دانشگاه‌ها در هر دو زمینه فرهنگی و اقتصادی نقش اساسی دارند و البته اقتصاد همواره از فرهنگ تاثیر گرفته است.

فیروزفر با اشاره به اینکه دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و تاثیرگذار می‌توانند نقش بسزایی در شکوفایی ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی ایفا کنند، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون دانشگاهیان و دانشجویان همواره در مراحل حساس در صف اول حرکت‌های حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها باید با توجه به فرمان رهبری با انجام کارهای پژوهشی و اراده جمعی در ابعاد فرهنگی و اقتصادی نقش خود را ایفا کنند، یادآور شد: دانشگاه‌ها می‌توانند نقش بسیار مهمی را در تمام سطوح جامعه برای توسعه فرهنگی و اقتصادی داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان حمایت دانشگاه‌ها از توسعه اقتصادی و فرهنگی را از ضرورت‌های تحقق شعار سال دانست و خاطرنشان کرد: توسعه اقتصادی و فرهنگی با مدیریت جهادی محقق می‌شود.

فیروزفر در ادامه به فعالیت‌های انرژی هسته‌ای اشاره کرد و افزود: امروز با تلاش دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی به یکی از قدرت‌های برتر جهان تبدیل شده است.

این مسئول با بیان اینکه استفاده از انرژی هسته‌ای در مسیر توسعه و به صورت صلح‌آمیز است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با همه توان در راستای بهره‌گیری صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه کشورمان در بحث انرژی هسته‌ای جزو چند کشور برتر دنیا است، یادآور شد: کشورمان برای تامین نیازهای ضروری خود به مسئله صلح‌آمیز هسته‌ای نیاز دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان اذعان داشت: اکنون با دستیابی ایران به دانش هسته‌ای صلح‌آمیز با هدف تامین انرژی همه جهان به این باور رسیده‌ که امروزه هیچ مانعی برای رسیدن ایران به انرژی هسته‌ای وجود ندارد.

انتهای پیام/2308/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول