اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مردهک:

ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی عزم ملی را می‌طلبد

امام جمعه مردهک گفت: عزم ملی به این مفهوم است که تمام آحاد جامعه برای رسیدن به اهداف، آرمان‌ها و پیشرفت اقتصاد باید منافع جامعه را بر منافع خود ترجیح دهند.

ترجیح منافع ملی بر منافع شخصی عزم ملی را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام حسین زکی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: در دیدار مقام معظم رهبری که با متخصصان فناوری هسته‎ای انجام شد، ایشان مهم‎ترین دستاورد پیشرفت‎های هسته‎ای کشور را تقویت اعتماد به نفس ملی در کشور و زمینه‎سازی برای پیشرفت‎های علمی دیگر دانستند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری همچنین با اشاره به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 تاکید کردند «موافقت با این مذاکرات برای شکستن فضای خصمانه جبهه استکبار بر ضدایران بود و این مذاکرات باید ادامه یابد».

امام جمعه مردهک تصریح کرد: ایشان در بخش دیگری از سخنان خود فرمودند «اما همه بدانند که با وجود ادامه مذاکرات، فعالیت‎های جمهوری اسلامی ایران در زمینه تحقیق و توسعه هسته‎ای به هیچ وجه متوقف نمی‎شود و هیچ کدام از دستاوردهای هسته‎ای نیز تعطیل‌بردار نیست البته روابط آژانس بین‎المللی انرژی اتمی با ایران باید متعارف و غیر فوق‎العاده باشد».

وی با اشاره به این‌که از سوی مقام معظم رهبری سال 93 به عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است، گفت: عزم ملی به این مفهوم است که تمام آحاد جامعه برای رسیدن به اهداف، آرمان‌ها و پیشرفت اقتصاد باید منافع جامعه را بر منافع خود ترجیح دهند.

زکی‌زاده عنوان کرد: مدیریت جهادی به این مفهوم است که مدیریت آن‌ها باید برای رضای خداوند باشد که نمونه آن را در دفاع مقدس و سپس مدیریت‎هایی را در حوزه ساخت و سازهای بعد از جنگ شاهد بودیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز مهم‎ترین پیشرفت ملت ما در زمینه هسته‎ای است که اهمیت آن از صنعت نفت بیشتر است و زمینه سایر پیشرفت‎ها را در جامعه ما فراهم می‎کند.

انتهای پیام/80031/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول