اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح مطرح کرد

«فرهنگ بسیجی» شاه کلید اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در بین اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی یک شاه کلید داریم که آن هم فرهنگ بسیجی است.

«فرهنگ بسیجی» شاه کلید اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین؛ سردار بهروز اثباتی امشب در دومین مراسم تجلی شیدایی که به مناسبت سالروز شهادت مرتضی آوینی و سالروز بسیج هنرمندان در سالن همایش‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: وقتی شخصی هنرمند و بسیجی باشد حتما دیدگاهی والا و متفاوت‌تر از افراد عادی نسبت به مقام معظم رهبری دارد.

وی در ادامه به ذکر خاطره‌ای به نقل از سید محمد آوینی پرداخت و اظهار کرد: وقتی که شهید آوینی دست به قلم می‌شد امکان نداشت که برای تجدید فکر و تجزیه موضوع دست از قلم بردارد ولی با این وجود همیشه زبانش به ذکر خدا و دستش به تسبیح بود.

این مسئول افزود: امکان ندارد هنرمندی زیبایی را کشف کند و آن را به جامعه انتقال بدهد ولی خود او آن زیبایی را نچشیده باشد.

فرمانده قرارگاه ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به راهبرد امسال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است، گفت: در هر جامعه‌ای هفت موضوع رفتار فردی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی به شکل طبیعی وجود دارد که در کشور ما دو موضوع اقتصاد و فرهنگ از اهمیت بالایی برخوردار است.

اثباتی ادامه داد: مقام معظم رهبری از آن زمانی که وارد عرصه ریاست جمهوری شدند بر مسئله فرهنگ با تعابیری همچون تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی اشاره و بر مقابله با آن تأکید داشتند که در زمینه اقتصاد هم هفت سال است مرتب این موضوع مهم را مطرح می‌کنند.

وی افزود: نکته کلیدی راهبرد امسال بحث عزم ملی و مدیریت جهادی است که اگر بخواهیم از مشکلات پیروز خارج شویم باید عزم ملی و مدیریت جهادی را دستور کار قرار بدهیم.

این مسئول اظهار کرد: دشمن‌شناسی در زمینه فرهنگ شرط اساسی است و باید در این مسئله کار کنیم چراکه امروز یکی از بال‌های اساسی دشمنان فرهنگی، هنر مردمی در غرب است.

اثباتی عنوان کرد: پویاترین لایه حرکت هنر مردم در کشور بسیج هنرمندان است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مدیریت جهادی شاه کلید دومی است که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است ولی متاسفانه در این زمینه ما گام‌های زیادی برنداشته‌ایم و بیشتر کتاب‌های ما نویسندگان غربی دارد.

این مسئول اظهار کرد: در بین اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی یک شاه کلید داریم که آن هم فرهنگ بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته بسیاری از نخبگان ما مرعوب غرب بودند، ادامه داد: در زمان شاه هم تعدادی از مبارزان بودند که قصد براندازی نظام را داشتند ولی مرعوب شاه شدند و نوکری شاه را کردند.

اثباتی تصریح کرد: متاسفانه برخی از فیلم سازان ما فیلم سازی می‌کنند برای اینکه غربی‌ها به آنها احسنت بگویند و خدا را در کارهایشان وارد نمی‌کنند که این ضعف محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: غربی‌ها تمام قد ایستاده‌اند که نظام‌های ارزشی ما را متزلزل کنند و نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران هم همین نظام‌ ارزشی است.

انتهای پیام/77007/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول