اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب‌رئیس مجلس تأکید کرد

عزم ملی برای تحقق راهبرد سال/ مدیران وظیفه سنگینی دارند

نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر عزم ملی برای تحقق راهبرد امسال مقام معظم رهبری گفت: مدیران در این زمینه وظیفه سنگینی دارند که باید به آن عمل کنند.

عزم ملی برای تحقق راهبرد سال/  مدیران وظیفه سنگینی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری قزوین که با حضور آیت‌الله هادی باریک‌بین امام جمعه قزوین، محمدجواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی کشور و نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نگاه بنیادی در تمام زمینه‌ها سبب رشد و شکوفایی کشور شده است و باید این نگاه دربخش‌های گوناگون وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز نواقصی که وجود دارد به دلیل نداشتن نگاه بنیادی است و این نواقص تنها با این نگاه برطرف می‌شود که البته بستر لازم در این بخش وجود دارد.

نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگاه اندیشمندانه مقام معظم رهبری در مدیریت کشور افزود: این دستاوردهای انقلاب اسلامی برآمده از نگاه بنیادی و عمیق مقام معظم رهبری در مورد مسایل کشور است که اگر این نگرش مقام معظم رهبری وجود نداشت، امروز به این دستاوردهای عظیم دست پیدا نمی‌کردیم و این اقتدار و عزت را نداشتیم.

ابوترابی‌فرد عنوان کرد: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان با نگرشی بنیادی توانستند بر دشمن پیروز شوند که این اهمیت اشاعه این نگاه در جامعه کنونی را می‌رساند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به مسایل اقتصادی بیان کرد: باید از مصرف‌گرایی خارج شده و رو به افزایش صادرات بیاوریم و با تولید انبوه، تولیدات داخلی را به سایر کشورها صادر کنیم.

ابوترابی‌فرد تکیه بر درآمد حاصل از منابع نفتی را سیاستی نادرست دانست و گفت: اینکه تنها به درآمد حاصل از منابع نفتی تکیه کنیم سیاست نادرستی است چراکه تا پیش از کشف نفت در ایران اقتصاد وضعیت مطلوبی داشته است.

وی شتابگر ملی را یکی از طرح‌های خوب برای توسعه اقتصاد کشور عنوان کرد و اظهار داشت: ساخت شتابگر به توسعه علمی کشور توسعه می‌دهد و رشد اقتصادی را به همراه دارد.

ابوترابی‌فرد لازمه پویایی اقتصاد را داشتن فناوری‌های روز دنیا دانست و تصریح کرد: برای پویایی اقتصاد باید خود را به فناوری‌های روز دنیا مجهز کنیم و با ایجاد مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی به دانش جدید دست یابیم.

نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کارآمد کردن مدیریت‌ها و اصلاح برخی از امور و از بین بردن نواقص باید مد نظر قرار گیرد و همه در راستای پیشرفت بیش از پیش نظام اسلامی تلاش کنیم.

ابوترابی‌فرد با اشاره به ظرفیت‌های انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌ها بیان کرد: امروز ظرفیت‌های لازم برای رشد همه‌جانبه نظام اسلامی وجود دارد و با مدیریتی جهادی باید با استفاده از این ظرفیت‌ها فناوری‌های خود را توسعه دهیم.

نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر عزم ملی برای تحقق راهبرد امسال مقام معظم رهبری افزود: مدیران در این زمینه وظیفه سنگینی دارند که باید به آن عمل کنند.

این مسئول با اشاره به راهبرد امسال مقام معظم رهبری گفت: با مدیریتی جهادی باید در راستای تحقق راهبرد سال تلاش کرده و با اقتدار ملی دشمنان را همانند همیشه ناامید کنیم.

انتهای پیام/77003/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول