اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی امام جمعه لیکک مطرح شد

تقدیر از تلاش‌های اداره اوقاف شهرستان بهمئی

امام جمعه لیکک از تلاش‌های اداره اوقاف شهرستان بهمئی تقدیر کرد.

تقدیر از تلاش‌های اداره اوقاف شهرستان بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرحمت‌الله سیادت در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته لیکک ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در تشریح اهمیت تقوای الهی، گفت: از پیامبر اسلام(ص) نقل شده ‌است که انسان‌های با تقوا در دنیا سید و سرور دیگر انسان‌ها و در آخرت نیز سرور انسان‌های غیرمعصوم هستند.

امام جمعه لیکک با نقل حدیثی از امام علی(ع) افزود: کسی که تقوا پیشه کند از هوا و هوس فرو خفته است و با نفس اماره خود مبارزه می‌کند و خشمش را فروخورده و نسبت به مومنان عصبی نمی‌شود.

سیادت تصریح کرد: یکی از مواقف روز قیامت ایستگاه‌های حساب و کتاب است که به حساب همه انسان‌ها و همه مخلوقات رسیدگی می‌شود جایی که همه در پیشگاه خدا قرار گرفته و مورد باز خواست قرار می‌گیرند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از نام‌های روز قیامت یوم‌الحساب است چرا که خدا در حساب و کتاب بسیار دقیق و از کوچک‌ترین ذره از اعمال انسان چشم‌پوشی نمی‌کند.

وی گفت: از دیگر اعمالی که در روز قیامت از انسان سوال می‌شود نماز است که اگر مورد قبول واقع شود سایر اعمال نیز پذیرفته می‌شوند.

امام جمعه لیکک در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته ضمن تقدیر از همه کسانی که در بحث موقوفات همکاری لازم را دارند، گفت: شما واقفین برای آخرت خود ذخایر خوبی دارید و از رئیس اداره اوقاف شهرستان بهمئی که تلاش‌های فراوانی در زمینه وقف دارند و توانستند درسطح استان در بحث موقوفات مقام نخست را کسب کنند قدردانی کرد.

وی به سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی اشاره کرد و افزود: از ویژگی‌های این سردار سرافراز این بود که عاشق ولایت فقیه، انقلاب و نظام مقدس بود.

سیادت به دیدار مسئولان هسته‌ای که به مناسبت روز فناوری هسته‌ای با رهبر معظم‌ انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: مصداق سخنان مقام معظم رهبری این‌ است که موافقت با مذاکرات هسته‌ای برای شکستن فضای خصمانه استکبار بر علیه ایران بود پس نباید به تیم مذاکره‌کننده خورده‌ گرفت.

سیادت به دیگر سخنان رهبری در این دیدار اشاره کرد و افزود: از اول انقلاب این فشارها علیه ملت ایران بوده و این تحریم‌ها بهانه است.

امام جمعه لیکک در پایان خطبه‌های این هفته وفات حضرت ام‌البنین را به نمازگزاران تسلیت گفت.

انتهای پیام/82018/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول