اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بهمئی:

مسئولان بهمئی در استقبال از مهمانان نوروزی آبروداری کنند

امام جمعه موقت بهمئی گفت: آبروی شهرستان بهمئی در گرو استقبال از مهمانان نوروزی است که وظیفه سنگین مسئولان است.

مسئولان بهمئی در استقبال از مهمانان نوروزی آبروداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: فصل بهار با قیامت شباهت‌های زیادی دارد، همان‌طور که برای زندگی نباتی موت و حیات وجود دارد و زندگی واقعی گیاهان در فصل بهار است زندگی انسان‌ها نیز دارای حیات و ممات است که باید از رستاخیز طبیعت عبرت آموخت.

وی حلول سال 93 و رستاخیز طبیعت را تبریک گفت و برای مردم ایران سالی سرشار از سلامت و طول عمر با عزت و سعادت آرزو کرد.

خطیب موقت جمعه بهمئی تصریح کرد: متقی واقعی کسی است که در هر لحظه و هر مکان از یاد خدا غافل نشود و خدا را حاضر و ناظر بر اعمال خود ببیند که با نهادینه شدن چنین تفکری انسان به سمت گناه نمی‌رود.

این مسئول در فرازی دیگر از خطبه‌های امروز ضمن تسلیت ایام فاطمیه به محبان اهل بیت بیان کرد: پیامبر(ص) حضرت فاطمه(س) را پاره تن خود اعلام کرد و با شکستن پهلوی حضرت فاطمه (س) در واقع رگی از قلب نازنین پیامبر(ص) را قطع کردند.

سعیدی با اشاره به آئین‌های عید نوروز گفت: این عید آیین و سنت‌هایی دارد که خیلی از آنها از نظر اسلام نیز پسندیده است و صله‌رحم و بازدید از خویشاوندان، مسافرت و استفاده صحیح از طبیعت از این سنت‌ها به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایام نوروز و ورود گردشگران و مهمانان نوروزی به شهرستان بهمئی باید مسئولان جدیت به خرج دهند و به بهترین وجه ممکن از مسافران نوروزی استقبال کنند چرا که آبروی شهرستان بسته به رفتار درست با مهمانان نوروزی است.

سعیدی ضمن اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب طبق روال هر ساله برای اینکه عزم ملی ایجاد شود پیامی را به عنوان یک تکلیف نه شعار به ملت شریف ایران اعلام می‌فرماید که انتظار می‌رود این پیام صرفاً به سربرگ نامه‌های اداری منتهی نشود و در عمل ابتدا مسئولان بعد آحاد مردم ایران آن را سرلوحه سال جدید قرار دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ضعف اساسی کشور ما که دشمن از آن علیه ما استفاده می‌کند مشکل اقتصادی است که مقام معظم رهبری با این پیام ما را به ترسیم، تشریح و تسریع در اقتصاد کشور فراخواندند.

خطیب جمعه بهمئی عنوان کرد: بخشی از پیام نوروزی رهبر انقلاب توجه به فرهنگ است که با پیوند فرهنگ با اقتصاد خیلی از مشکلات کشور حل شدنی است.

انتهای پیام/82018/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول