اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرکرد:

کسی نمی‌تواند به دستاوردهای هسته‌ای کشور چوب حراج بزند

امام جمعه شهرکرد گفت: کسی نمی‌تواند به افتخارات و دستاوردهای انرژی هسته‌ای ایران چوب حراج بزند.

کسی نمی‌تواند به دستاوردهای هسته‌ای کشور چوب حراج بزند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دارای مصادیق بسیاری است که مومنان می‎توانند با شناسایی این مصادیق در رسیدن به کمال و رستگاری گام‌های مهمی بردارند.

وی با اشاره به تفسیر سوره جن، گفت: خداوند در این سوره مبارکه به وجود مخلوقاتی از جمله اجنه اشاره دارد و از این طریق قصد دارد ایمان و باورمندی انسان‌ها را تقویت کند.

نکونام با تسلیت سالروز شهادت ام‌البنین، افزود: 13جمادی‌الثانی سالروز نکوداشت مادران شهداست و باید گفت استقامت و پایداری مادران شهدا کمتر از جهاد فرزندانشان نبوده است.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به دیدار اخیر رئیس سازمان انرژی اتمی و کارکنان این سازمان با مقام معظم رهبری، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار به نکات مهمی اشاره کردند که باید نسبت به آن دقت و درایت لازم را داشت.

نکونام با بیان اینکه دستاوردهای هسته‌ای کشور نباید مخدوش شود، تصریح کرد: کسی نمی‌تواند به دستاوردهای انرژی هسته‌ای ایران چوب حراج بزند.

 وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نمونه یک نظام مردم‌سالاری دینی است، اظهار کرد: حکومت ایران اسلامی حکومتی دینی است و دشمن این را به خوبی می‌داند و قرار گرفتن در مسیر ولایت راه کمال و سعادت است.

 نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نگاه دینی جامعه در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی باید تقویت شود و توجه داشت که با اقدامات فرهنگی مناسب می‌توان فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.

انتهای پیام/68004/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول