اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیراب سوادکوه:

دستیابی به فناوری هسته‌ای نتیجه رهنمودهای رهبری است

امام جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به سالروز گرامیداشت فناوری هسته‌ای، گفت: دست‌یابی به فناوری هسته‌ای نتیجه رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

دستیابی به فناوری هسته‌ای نتیجه رهنمودهای رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به سالروز گرامیداشت فناوری هسته‌ای، اظهار داشت: نانو و انرژی هسته‌ای بخشی از توانمندی‌های ایران اسلامی در توسعه و پیشرفت است.

امام جمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه فناوری نانو منحصر به یک رشته خاص نیست، افزود: فناوری نانو پدیده‌ای میان رشته‌ای است و دست‌یابی به آن وابسته به چندین رشته علمی است.

وی دست‌یابی ایران به فناوری هسته‌ای را نتیجه استعداد ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری توصیف کرد و خاطرنشان کرد: موفقیت‌های ایران اسلامی در سلول‌های بنیادی و انرژی هسته‌ای موجب اقتدار ایران اسلامی شده است.

رضایی به رتبه پنجم ایران در فناوری سلول‌های بنیادی جهانی اشاره کرد و گفت: کسی باور نمی‌کرد که ملت ایران به قلل علمی جهانی دست یابد و پیشرفت‌های ایران اسلامی ترجمه "ما می‌توانیم" امام خمینی است.

انتهای پیام/86015/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول