اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهگلان:

مشارکت همگانی زمینه‌ساز خلق حماسه اقتصادی است

امام جمعه دهگلان خواستار توجه ویژه مردم و مسئولان برای اجرای درست و منسجم مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها شد.

مشارکت همگانی زمینه‌ساز خلق حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرنگار فارس از دهگلان، ماموستا جمال جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهگلان اظهار کرد: توسعه اقتصادی بدون پشتوانه مردمی امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی افزود: در برهه‌های زمانی مختلف از عمر با برکت انقلاب اسلامی شاهد مشارکت و حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بوده‌ایم و ملت مسلمان ایران همواره حماسه‌آفرین بوده‌اند.

امام جمعه دهگلان خاطرنشان کرد: تقویت بنیه اقتصادی و فرهنگی جامعه زمینه‌ساز توسعه پایدار در تمام حوزه‌ها خواهد بود و عزت و اقتدار ایرانیان را در سطح بین‌المللی به دنبال خواهد داشت.

جعفری به اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها و شیوه مشارکت مردم در این مرحله اشاره کرد و افزود: باید افراد متمول و ثروتمند از ثبت‌نام در این مرحله خودداری کنند و راه را برای گسترش خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در جامعه هموار سازند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام کمتر مردم برای دریافت یارانه‌های نقدی این فرصت را به دولت می‌دهد تا با برنامه‌ریزی درست و اختصاص این اعتبارات هم از تورم بیشتر جلوگیری کند و هم حوزه تولید و بهداشت و درمان را شکوفا نماید.

امام جمعه دهگلان در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با محکوم ‌کردن قطعنامه اتحادیه اروپا علیه مردم ایران متذکر شد: دشمنان می‌خواهند که ما از آموزه‌های دینی و مبانی هویتی خویش فاصله گرفته و دنباله‌رو آنان شویم اما باید بدانند که این امر خیالی باطل بوده و ملت مسلمان ایران کوبنده‌ترین جواب‌ها را به آنان خواهند داد.

جعفری در پایان خطبه‌های نماز جمعه این هفته نیز بر تقویت فعالیت‌های دینی و آشنایی هرچه بیشتر جوانان با آموزه‌های قرآنی تأکید کرد.

انتهای پیام/79019/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول