اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

غربی‌ها به دنبال نابودی فرهنگ اسلامی در کشور هستند

امام جمعه بافت گفت: هدف غرب از تصویب قطعنامه و دیگر توطئه‌ها این است که ایران اسلامی را نابود و فرهنگ منحط و حیوانی خود را جایگزین فرهنگ غنی و اسلامی در کشور کنند.

غربی‌ها به دنبال نابودی فرهنگ اسلامی در کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بافت اظهار داشت: ائمه اطهار به ما درس دین و زندگی داده‌اند و با رفتارشان راه صحیح را به ما و جامعه نشان داده‌اند.

وی بیان داشت: در مسائل اجتماعی، سیاسی و دینی زن و مرد هر دو باید حضور داشته باشند و از حق و ولایت دفاع کنند، حتی اگر تنها باشند، مانند حضرت فاطمه زهرا (س) که تنها از امام علی (ع) و حریم ولایت دفاع کرد و شیوه مبارزاتی ایشان مختلف بود.

ابراهیمی در ارتباط با فناوری هسته‌ای و مباحث پیرامون آن بیان کرد: ما خواهان انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای که حق خودمان است، هستیم و هیچ‌کس نمی‌تواند ما را از حق مسلم خود محروم کند.

امام جمعه بافت تصریح کرد: اینکه در مقابل زورگویان عقب‌نشینی نکنیم خواسته ملت و شخص مقام معظم رهبری است.

وی در ارتباط با قطعنامه ضدایرانی اتحادیه اروپا گفت: آنها می‌گویند در ایران حقوق بشر رعایت نمی‌شود و باید همجنس‌بازی در ایران آزاد شود، سران فتنه که علیه ملت ایران جنایات زیادی کردند از حصر خارج شوند و به طور کلی می‌خواهند ایران اسلامی و نظام اسلامی را نابود و فرهنگ منحط و حیوانی خود را جایگزین فرهنگ غنی و دین مبین اسلام در کشور ما کنند.

ابراهیمی ادامه داد: از پیروزی انقلاب تا به امروز شاید روزانه چندین قطعنامه علیه ملت ما صادر شده، اما این قطعنامه‌ها برای ما هیچ ارزشی ندارند و آنها این آرزو که نظام اسلامی را نابود کنند به گور می‌برند.

امام جمعه بافت خاطر نشان کرد: کسانی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند از گرفتن یارانه صرف نظر کنند و به دولت در بهبود وضعیت بهداشت، نظام پزشکی، عمران و آبادانی و ... کمک کنند.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول