اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان خبر داد

تولید و پخش 183 خبر در خصوص هدفمندی یارانه‌ها در زنجان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: 183 مورد خبر رادیویی، تلویزیونی و مکتوب در صدا و سیمای مرکز این استان تولید شده است.

تولید و پخش 183 خبر در خصوص هدفمندی یارانه‌ها در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صفری امشب در دومین جلسه ستاد استانی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در زنجان، اظهار داشت: صدا و سیما فعالیت‌های خود را در خصوص اطلاع‌رسانی ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نیمه دوم بهمن ماه سال گذشته آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه از طرف سازمان سیاست‌های هدفمندسازی یارانه‌ها به مراکز استان‌ها ارائه شده است، بیان داشت: استان زنجان نیز فعالیت‌های خود را از سال گذشته در این زمینه آغاز کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان با اشاره به اینکه تا تاریخ 20 اسفند ماه سال گذشته 18 ساعت برنامه تولید و پخش شده است، یادآور شد: این برنامه‌ها از شبکه‌های مختلف به منظور اقناع مردم برای انصراف از یارانه‌ها پخش شده است.

* پخش 33 ساعت برنامه در خصوص هدفمندی یارانه‌ها

صفری با بیان اینکه از 20 اسفند ماه سال گذشته تاکنون 33 ساعت و هشت دقیقه برنامه در این زمینه از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و پخش شده است، ادامه داد: 183 مورد خبر رادیویی، تلویزیونی و مکتوب تولید شده است.

وی از پخش 3 هزار و 800 زیرنویس از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد و گفت: اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

این مسئول رویکرد صدا و سیما را اطلاع‌رسانی شیوه‌های ثبت‌نام عنوان کرد و افزود: ایجاد موج روانی مثبت از انصراف از دیگر رویکردها محسوب می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان زنجان ایجاد آرامش در سطح جامعه را از دیگر رویکردهای صدا و سیما عنوان کرد و ادامه داد: ضروری است مسئولان در زمینه ضرورت انصراف از دریافت یارانه‌ها اطلاع‌رسانی بیشتری داشته باشند.

صفری از آمادگی صدا و سیما برای تولید برنامه‌های بیشتر خبر داد و بیان داشت: هزینه‌های دولت با خود انصرافی افراد کاهش می‌یابد.

* ثبت‌نام 35 مرکز بهزیستی زنجان

مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز از تشکیل ستاد هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: 35 مرکز آماده ثبت‌نام افراد هستند.

مرتضی مکاریان ادامه داد: شبکه اینترنت داخلی نیز برای ارائه خدمات بیشتر فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 6 هزار و 697 نفر از طریق مراکز بهزیستی ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: مشکلی در زمینه ثبت‌نام وجود ندارد.

انتهای پیام/73003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول