اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها باید با دقت بیشتری انجام شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها باید با دقت بیشتری انجام شود.

مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها باید با دقت بیشتری انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی بعدازظهر پنج‌شنبه در نخستین جلسه شورای اداری استان زنجان در سال‌جاری با اشاره به مطرح شدن اقتصاد مقاومتی از سال گذشته، اظهار داشت: این موضوع همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه برداشته شدن گام‌های موثر برای اقتصاد مقاومتی مرهون انسجام ملی است، اضافه کرد: این موضوع در سال 93 باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی قابلیت تحقق دارد، ادامه داد: تحقق این اقتصاد نیازمند بررسی و توجه به بخش‌های ویژه از جمله تولید است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: باید مراقبت‌های لازم در نحوه اجرای این طرح انجام شود.

اسماعیلی با اشاره به نقص‌های مرحله نخست اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: قیمت کالاها و بازار باید به صورت درست کنترل شود تا از مشکلات احتمالی پیشگیری شود.

وی با بیان اینکه هر چند شیب در نظر گرفته شده برای افزایش قیمت‌ها ملایم خواهد بود، ابراز داشت: با این وجود مراقبت از بازار برای پیشگیری از بروز مشکل برای مردم یک نیاز محسوب می‌شود.

در این جلسه مدیران جدید منصوب شده در سطح استان زنجان معرفی شدند که از جمله آنها رحیم عصفوری معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری زنجان بود که از سعید عباسی متصدی قبلی این سمت تقدیر شد.

باب‌الله فتحی، دیگر مدیری بود که در این جلسه به عنوان فرماندار خدابنده به جمع معرفی و از اقدامات علی یوسفی فرماندار قبلی تقدیر شد.

ولی‌الله ایمانی نیز در این جلسه به عنوان فرماندار ابهر معارفه و از نورالدین رفیعی هم برای چند سال تلاش در این سمت تقدیر شد.

مجید فرخی و جمشید شیخی فرمانداران جدید دو شهر زنجان و خرم‌دره نیز در جلسه شورای اداری استان زنجان معارفه شدند و از زحمات علی کاظمی و رحیم نورپور تجلیل شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه فرمانداران جدید باید از نیروهای همکار وزارت کشور انتخاب شوند، تأکید کرد: نیروهای قبلی در شغل‌های دیگر مشغول به کار خواهند شد. شایان ذکر است، علی کاظمی به عنوان مدیرکل سیاسی استانداری زنجان ادامه فعالیت می‌دهد البته این شغل را از قبل داشته است.

در این جلسه مرتضی تمجیدی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش، ناصر صیدی به عنوان مدیرکل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان زنجان، جعفر الوندی به عنوان مدیرکل ثبت اسناد استان به حاضران معرفی شدند و از مدیران قبلی این اداره‌کل‌ها از جمله امیر نظری، علی اصحابی و ناصر نخله تجلیل شد. در این جلسه حمیدرضا خالصی‌فرد هم به عنوان رئیس دانشگاه تکمیلی زنجان به حاضران معارفه شد.

ایوبی، محمودی و قاسمی هم به عنوان مدیران کل دفاتر امور شهری و روستایی و همچنین فنی استانداری زنجان هم در جلسه شورای اداری استان زنجان معرفی شدند. شایان ذکر است، اغلب این انتصاب‌ها در سال گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/73004/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول