اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان خبر داد

نظارت‌ بر عملکرد مراکز ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها در زنجان

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: نظارت‌های لازم بر عملکرد مراکز ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها در زنجان انجام می‌شود.

نظارت‌ بر عملکرد مراکز ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل فلاح امشب در دومین جلسه ستاد استانی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در زنجان اظهار کرد:  ستاد هدفمندی یارانه‌های استان زنجان اقدامات لازم را برای ثبت‌نام بدون مشکل مردم برای دریافت یارانه انجام داده است.

وی با اشاره به تهیه چارچوب گزارش‌گیری از ستادهای شهرستانی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط ادامه داد: دریافت و جمع‌آوری گزارش‌ها و درخواست معرفی نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی از دیگر اقدامات انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه در روز نخست ثبت‌نام هدفمندی یارانه‌ها مشکلاتی وجود داشت، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلات به پایین‌ترین حد خود رسیده است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به اینکه این طرح به صورت ملی اجرا می‌شود و مشکلات آن نیز در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: سئوالات پر تکرار جمع‌آوری و پاسخ‌های آن به ستادهای شهرستانی ارائه شده است.

فلاح از صدور اطلاعیه توسط ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها در خصوص ثبت‌نام خبر داد و یادآور شد: پیگیری پاسخ سئوالات ستادهای شهرستانی و دستگاه‌های اجرایی از سازمان هدفمندی یارانه‌ها از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به استقرار شش نفر در دبیرخانه ستاد به صورت تمام وقت بیان داشت: اعزام اکیپ‌های سیار اداره کل پست به مناطق صعب‌العبور از دیگر اقدامات محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه نظارت‌های لازم بر عملکرد مراکز ثبت‌نام انجام می‌شود، ابراز داشت: پیگیری رفع مشکلات اینترنتی ثبت‌نام متقاضیان از دیگر فعالیت‌های این ستاد است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به آخرین تصمیمات ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها، بیان داشت: همه بازنشستگان نیروهای مسلح می‌توانند برای ثبت‌نام در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها از طریق دفاتر خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی «ساتا» و یا مراجعه به سایت رفاهی نسبت به مراجعه خود و خانواده تحت تکفل اقدام کنند.

انتهای پیام/73003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول