اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور فرهنگی بنیاد شهید بهمئی خبر داد

برگزاری اردوی تفریحی و مذهبی برای فرزندان شهدا و جانبازان بهمئی

مشاور امور فرهنگی بنیاد شهید بهمئی از برگزاری اردوی تفریحی و مذهبی فرزندان شهدا و جانبازان این شهرستان در جوار شهدای گمنام دیلم خبر داد.

برگزاری اردوی تفریحی و مذهبی برای فرزندان شهدا و جانبازان بهمئی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، نورمحمد بزمه عصر امروز در جمعی از همسران و مادران شهدا و جانباز شهرستان بهمئی که در اردوی تفریحی و فرهنگی در شهر دیلم و در جوار پنج شهید گمنام این منطقه برگزار شد، اظهار داشت: عزت و سربلندی، امنیت، آرامش که امروز در کشور وجود دارد ثمره‌ای خون شهدا است.

مشاور امور فرهنگی بنیاد شهید شهرستان بهمئی ادامه داد: شهدا بر گردن ما حق بزرگی دارند و وظیفه همه‌ است که نام و یاد شهدا را زنده نگه داشته و از آرمان و اهداف شهداء پیروی کنیم و این تنها کاری است که ما می‌توانیم در مقابل جان‌فشانی‌‌های شهدا انجام دهیم.

وی تصریح کرد: هدف از خلقت انسان این است که به کمال برسد یعنی به قرب الهی برسد و این دنیا برای انسان خلق شده تا ما از این نعمت‌های الهی در دنیا استفاده کنیم و برای اینکه انسان این راه را بپیماید باید کارهای را انجام دهد تا به کمال و قرب الهی برسد.

این مسئول به بهداشت جسمی و روحی انسان اشاره کرد و متذکر شد: انسان به لحاظ و ابعاد مختلف موجودی بی‌نظیر است و باید جسم و روح سالمی داشته باشد تا در برابر مشکلات بتوانند ایستادگی کند.

بزمه خاطرنشان کرد: جسم و روح ملزوم یکدیگر هستند و اگر جسم سالم باشد ولی آرامش روحی موجود نباشد انسان نمی‌تواند درست کاری را انجام دهد و درست خدا را عبادت کند.

وی یادآور شد: امروز که ما در کنار شهدا هستیم می‌بینید روحی آرام داریم و این برای آن است که این شهداء برای خدا جنگیدند و زیارت کردن شهداء مثل این است که خدا را عبادت کنیم.

مشاور امور فرهنگی بنیاد شهید بهمئی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای سالم ماندن روح خود باید یاد خدا را هرگز فراموش نکنیم و یاد خدا با خواندن قرآن، نماز، روزه و صلوات است و امروزه روانشناسان غیر مسلمان نیز به این نتیجه رسیدند که بهترین روش برای درمان مشکلات روی آوردن به مذهب است.

این مسئول تأکید کرد: روز جمعه 22 فروردین از سوی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی اردوی برای فرزندان شهداء، جانباز و آزاده نیز در شهرستان دیلم نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82018/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول