اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی یادواره شهدای فاطمی:

سومین یادواره شهدای فاطمی در مشهد برگزار می‌شود

دبیر اجرایی یادواره شهدای فاطمی از برگزاری سومین یادواره شهدای فاطمی در مشهد خبر داد.

سومین یادواره شهدای فاطمی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مصطفی صداقت عصر امروز در نشست خبری سومین یادواره شهدای فاطمی که در محل سالن جلسات قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار شد، با بیان اینکه امسال یادواره شهدای فاطمی مصادف شده است با ایام سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و سردار شهید ولی الله چراغچی، اظهار داشت: سال گذشته همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) حدود 370 شهید مفقودالاثر در مشهد تشییع شد.

صداقت افزود: سال گذشته با کمک تشکل‌های مذهبی و هیئتی، از 110 خانواده شهید در قالب 10 گروه سرکشی شد و امسال نیز 150 خانواده را به منظور سرکشی در دستور کار قرار داده‌ایم و بدین منظور 15 گروه نیز در این زمینه تشکیل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه روز وفات حضرت ام‌البنین (س) روز تکریم از مادران و همسران شهید است، تصریح کرد: مراسم بزرگداشت روز یکشنبه 24 فروردین ساعت 20 و 30 دقیقه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در وکیل‌آباد 17 برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم سردار اسمعیل قاآنی، جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس پاسداران سخنرانی خواهد کرد و مداح مراسم نیز حاج احمد واعظی خواهد بود.

صداقت با بیان اینکه نیروهای بسیجی همواره و همیشه همراه ما هستند، تأکید کرد: نقص کار تنها با حرکت نیروهای بسیجی و دلسوز جامعه برطرف خواهد شد و ادامه کار تنها با کمک این دوستان صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته به قید قرعه به 3 خانواده شهید کمک هزینه سفر به کربلای معلی داده شد، ابراز کرد: امسال نیز در حال رایزنی هستیم که کمک هزینه سفر به کربلا را برای این عزیزان آماده کنیم و آنان توفیق تشرف به این سفر معنوی را داشته باشند.

صداقت خاطرنشان کرد: یادواره شهدای فاطمی با آمدن پیکر شهید عبدالحسین برونسی به مشهد به پا شد و این باعث ایجاد انگیزه‌ای شد که با ایام شهادت حضرت زهرا (س) این یادواره باز هم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/2202/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول